MSI RTX GeForce RTX 5070 Gaming Trio Review

Lid geworden
mrt 6, 2017
Daar is hij dan: de review van de RTX 5070, de nummer drie in de RTX50-serie videokaarten van Nvidia. We bekijken hem in een eenvoudig Gaming Trio-jasje van MSI. Deze kaart krijgt een adviesprijs van 809 euro inclusief btw. Of je hem op korte termijn tegen die prijs kunt bemachtigen is de vraag, maar wij hebben er een weten te bemachtigen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat geheugen is inderdaad aan de krappe kant. Toen ik een RTX2060 met 6 GB had, liep ik bij meerdere games bij 3440x1440 tegen geheugenlimieten aan, waardoor ik de kwaliteit omlaag moest zetten. Toen de 4060ti 16 GB uit kwam, heb ik die gekocht (en dus niet de 8 GB versie) en sindsdien ben ik nooit meer tegen dit soort beperkingen aangelopen.

Frank, weer bedankt :)

''We hebben ook deze kaart onderworpen aan onze tests. Opvallend is dat Indiana Jones niet echt lekker is te spelen in 4k''

Echt bizar voor een kaart die minimaal 800 euro kost. Zo ga je dus krijgen dat er over een jaar of 5 geen nieuwe PC gamers meer zijn omdat een systeem bouwen simpelweg niet meer te betalen is.

''We hebben ook deze kaart onderworpen aan onze tests. Opvallend is dat Indiana Jones niet echt lekker is te spelen in 4k''

Echt bizar voor een kaart die minimaal 800 euro kost. Zo ga je dus krijgen dat er over een jaar of 5 geen nieuwe PC gamers meer zijn omdat een systeem bouwen simpelweg niet meer te betalen is.
Maar moeten nieuwe pc gamers dan perse op 4k spelen? Indiana Jones kun je met deze kaart vast nog wel redelijk op 1440 of anders op 1080 spelen.
Nieuwste games op 4k spelen vereist high end hardware en dit is geen high end videokaart.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh