Netac US9 Review. Handige, snelle usb-stick

Lid geworden
mrt 6, 2017
Zo nu en dan kom je op deze website de naam Netac tegen, een merk met veel ervaring in de markt voor flashopslag. Een van de nieuwste producten ervan is de US9, een externe ssd - oftwel hele vlotte usb-stick. In dit artikel delen we onze ervaringen en testresultaten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nieuwe trend bij USB sticks.. Van dopjes die je kwijt raakt, tot dopjes die afbreken.
Wil bedankt voor de instoken moeite voor deze review.
Hoop dat USB sticks weer in een opmars beginnen te komen, Mis ze wel, want M.2 is ook niet alles.

USB 3.2 Gen2 vermoed ik?

Erg handig wel met die dubbele USB connector. Zo'n USB stick had ik jaren geleden ook eens gekocht van Sandisk. Erg handig om je fotos van de telefoon snel te backuppen.

Mijn eerste USB stick was trouwens een 256MB model. Nog uit de tijd van Dixons. Paar CD's erop geript, en in de auto. Zo bleven de CD's voortaan krasvrij. Het model wat ik erna kocht was al 2GB. Daar konden aardig wat CD's op.
Deze van 256MB en 2GB heb ik ook nog steeds liggen. Die van 256MB is jaren geleden wel defect geraakt. Leest niet meer, maar wordt wel (te) warm.
Modellen erna waren 8,16, 32 en 128GB en daar ben ik blijven steken. Ik gebruik ze ook alleen nog maar voor backups, voor software/driver overdracht naar retro PC's en voor de Raspberry Pi. De grootste van 128GB heb ik Ventoy opstaan met een collectie aan Linux distributies om te proberen en voor installaties op mijn PC's.

Nieuwe trend bij USB sticks.. Van dopjes die je kwijt raakt, tot dopjes die afbreken.
Wil bedankt voor de instoken moeite voor deze review.
Hoop dat USB sticks weer in een opmars beginnen te komen, Mis ze wel, want M.2 is ook niet alles.
Om eerlijk te zijn: ik heb niet eerder dopjes van deze stevige kwaliteit gezien. Je moet echt je best doen om dit ding kapot te maken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh