Netflix zet goedkoopste advertentievrije abonnement uit in het Verenigd Koninkrijk en Canada

Lid geworden
mrt 6, 2017
Netflix had begin dit jaar aangekondigd tijdens hun aandeelhoudersvergadering dat het de Basic-abonnementen zou uitzetten in landen waar ook Netflix-abonnementen met advertenties beschikbaar zijn. De streaminggigant had daar echter geen tijdlijn bij aangegeven, maar nu worden Netflix-gebruikers in zowel het Verenigd Koninkrijk als in Canada gedwongen om over te stappen op een ander abonnement omdat hun Basic-abonnement anders wordt beëindigd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dus uiteindelijk wordt het nog meer betalen voor advertentievrij kijken of betalen voor een basis abonnement met reclame. De dagen van kabeltelevisie zijn terug...

Heb HBO Max en Prime Video tot nu toe zonder advertenties, en als die er wel komen gaan ze er uit.
Als je hier in mee gaat betaal je na een aantal prijsverhogingen vroeg of laat de hoofdprijs en mag je nog reclames kijken ook, dit word stapje voor stapje steeds gekker.

Dit heb ik enkele jaren geleden al voorspeld: al die streamers (zowel audio als video) verdienen méér met advertenties dan de abonnementsgelden. Dus het zal niet lang meer duren voordat een advertentievrij-abo dusdanig duur wordt, dat je vrijwel gedwongen wordt om een abo mét advertenties te nemen. Als het zover komt, dan worden usenet en torrents weer een heel stuk interessanter.

Dit heb ik enkele jaren geleden al voorspeld: al die streamers (zowel audio als video) verdienen méér met advertenties dan de abonnementsgelden. Dus het zal niet lang meer duren voordat een advertentievrij-abo dusdanig duur wordt, dat je vrijwel gedwongen wordt om een abo mét advertenties te nemen. Als het zover komt, dan worden usenet en torrents weer een heel stuk interessanter.
Ik vrees er voor. Nu, 1 korte advertentie voor het begin van een aflevering, daar kan ik wel mee leven. Maar we weten allemaal dat het een glijdende schaal is waar de grenzen opgezocht zullen worden. Stemt me sober, in ieder geval.
Momenteel heb ik 3 abo's (Netflix, Prime en Apple tv in een bundel), als er reclame bij komt kijken wordt het maar ineens terug geld op zak houden en niets meer afnemen op de officiële wijze.

Op die manier spelen ze downloads en torrents weer in de hand. Niemand gaat 100 euro per maand aftikken voor een aantal streaming diensten. Ik mis beetje de begin tijd van netflix toen nog alles daar op staat. Nu heb je Netflix, HBO Max, Disney+, Apple TV, Prime, SkyShowtime en aantal amerikaanse diensten die nu even vergeet. Ze moeten de prijzen om hoog gooien, om dat het anders niet rendabel is. Ik kan ze me voorstellen, als je een of twee leuke series volgt op z'n dienst, je het mischien niet waard vindt om daar elke maand voor te betalen. Ik doet het niet, maar er zijn mensen die gewoon een maand netflix nemen, opzeggen, en dan naar volgende. Ik snap het wel..

er zijn mensen die gewoon een maand netflix nemen, opzeggen, en dan naar volgende
Dat zou ik ook wel willen, maar in een maand tijd krijg ik nooit gekeken wat ik wil kijken. Ik kijk wellicht 5 uur per week Netflix of een andere dienst (mijn vrouw een heel stuk méér :) ). Ik ben meestal maanden bezig om één goede serie en sporadisch een film te kijken. Mijn "lijst" is inmiddels zo lang dat ik nog enkele decennia vooruit kan...

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh