OnePlus Watch 3 Review. Een prima smartwatch voor 349 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag is het tijd voor een review van de OnePlus Watch 3. Deze smartwatch op basis van moderne techniek wordt voor 349 euro verkocht. De Watch 3 maakt gebruik van WearOS, waardoor hij goed bij Android-telefoons past. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Accu duur valt me eigenlijk een beetje tegen, zeg maar 3 dagen met alle opties aan, doe je een mix een week of alles uit 2 weken.
Vraag me echt af bij dat laatste hoe dat komt.
Daarnaast is de prijs echt aan de zeer stevige kant, maar misschien dat die dat goed maakt qua ondersteuning en OS updates.
Wel een leuke review btw.

Accu duur valt me eigenlijk een beetje tegen, zeg maar 3 dagen met alle opties aan, doe je een mix een week of alles uit 2 weken.
Vraag me echt af bij dat laatste hoe dat komt.
Daarnaast is de prijs echt aan de zeer stevige kant, maar misschien dat die dat goed maakt qua ondersteuning en OS updates.
Wel een leuke review btw.
In het dagelijksleven gebruik ik een Apple Watch, deze heeft na een dag al laadstress;-P

In het dagelijksleven gebruik ik een Apple Watch, deze heeft na een dag al laadstress;-P
Wie heeft er laadstress de watch of jij Frank 😆😆😆.
Nee, maar vind het frappant dat het zo,n onder geschoven kindje is.
Al moet ik zeggen ben meer van de rugged of stoerdere smartwatches Huawei en Mobvoi.
Vooral die laatste heeft een optie en gaat die ik geloof 45 dagen mee qua tijd en word het een veredelde stappenteller.
Met alle eye candy aan, met o.a. alle sensoren en scherm aan en auto awake bij optillen vd pols in ieder geval 2 dagen al moet ik zeggen misschien 3 maar zit nog steeds zaken aan te passen en zaken te installeren.
Heb hem ongeveer een weekje nu.
Een tussenstand tussen beide, een mix van keuzes moet ik een week wel halen.
De Huawei is op accu gebied gewoon een klasse apart.
Krijg binnenkort een derde binnen, benieuwd wat die allemaal kan.

Persoonlijk vind ik de meeste van Huawei prettig om te testen en jammer dat ik ze altijd na een tijdje weer moet inleveren. Nou ja: dat geldt voor het meeste spul dat ik test. Aan de andere kant: ik hoef meestal niet lang te wachten op iets nieuws;-)

Ik gebruik al een aantal jaar een hybride smartwatch van Fossil met e-ink scherm. Gaat over het algemeen een week of 2 mee, in vergelijking met mijn oude samsung smartwatch mis ik eigenlijk niks. Het is allemaal wel wat simpeler qua functies.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh