PlayStation 5 Pro te duur? Sony verkoopt refurbished PS5 voor de helft van de prijs

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Bedankt Idriz voor de tip! En dat icm met abbo zoals playstation plus premium kan best wel wat gameplezier opleveren! Maar goed, Coolblue biedt zu nu aan 449... dus dat is ook te doen..

Vind het wel een slechte statement van sony om die pro versie zo duur te maken.
En dan nog een oude referb machine voor nog best wat geld daar tegenover aan te bieden.
Mijn tijd met sony playstation is eigenlijk wel voorbij.. die machines zijn bijna alleen nog voor de happy few die er veel geld tegenaan smijten..

"Met een adviesprijs van 450 euro kost de variant met discdrive minder dan de helft van de Pro, die maar liefst 820 euro kost inclusief afzonderlijk verkrijgbare schijflezer."

Als ik me niet vergis moet het € 920.- zijn inclusief het schijfstation.

Tja, refurbished....ze kunnen wel met een Engelstalig interessant klinkend woord komen voor 2de hands maar het blijft 2de hands en € 450.- vind ik dan te veel gevraagd.
Voor € 100.- prijsverschil zou ik dan een nieuwe kopen, zeker omdat een deel van het prijsverschil teniet word gedaan door de 175 GB meer opslagruimte in de nieuwe console.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh