Samsung Galaxy Book5 Pro 360 Review. Luxe Lunar Lake volgens Samsung

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Samsung Galaxy Book5 Pro 360, die we in deze review onder de loep nemen, is een luxepaardje. Voor deze editie heeft Samsung gekozen voor een Intel Core Ultra 256V-processor in combinatie met een groot oledpaneel. Wat de machine te bieden heeft, lees je in onderstaand artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Helemaal eens met de opmerkingen t.a.v. de CPU en de SSD. Ik snap dat fabrikanten op de prijs van de componenten letten, maar zoiets als een SSD kan de hele performance van een, in potentie snelle, machine omlaag halen. Zo heb ik van het werk HP ProBook met een Core i7 (quad core, HT) en 16 GB RAM. Maar de SSD is van Kioxia en dan de langzaamste die er te krijgen was. Het opstarten van VS2022 duurt 40-50 secondes. Op mijn eigen PC, een Core i5, 32 GB en een snelle Samsung 980 Pro, duurt dat 5 secondes.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh