Samsung Galaxy Z Flip6 Review. De snelste fliptelefoon van dit moment.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Onlangs heeft Samsung zijn Galaxy Flip6 en Fold6 gepresenteerd. Het is dus hoog tijd voor reviews van deze toestellen. In dit artikel trappen we af met de Flip6. Deze compacte vouwbare smartphone is de derde flipper die we in korte tijd op TechnologyInsider aan je voorstellen. Eerder gaven we aandacht aan deRazr 50 Ultra (review) en Razr 50 (review) van Motorola. Die twee zijn goedkoper dan het nieuwe vouwbare toestel van Samsung. De Flip6 is verkrijgbaar vanaf 1.199 euro; de Ultra van Motorola is 100 euro goedkoper, en voor de Razr 50 betaal je 849 euro. Die laatste moet vooral concurreren met oudere modellen uit de stal van Samsung. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Klinkt als een net niet helemaal lekker uitgebalanceerd apparaat. Da's erg jammer, want er is zeker een doelgroep voor. Waar ik niets over las (tenzij ik er overheen gelezen heb) is de constructie van het toestel. Toen de eerste modellen op de markt kwamen waren er natuurlijk wat kinderziekten, maar ik hoor niets van het massaal en vroegtijdig stuk gaan van fold/flip schermen of hun mechanismen zoals iedereen 'aan voelde komen'. Er is een Fold3 in de familie aanwezig die ook prima blijft functioneren en fijn en stevig in de hand voelt. Zie je op dit vlak nou nog wezenlijke sprongen gemaakt worden ?

Het vouwen werkt net als bij de Razr prima. Ik heb er geen echte bedenkingen bij. Behalve dat alles natuurlijk kapot kan. Zelf gebruik ik nu driekwartjaar een foldable van een ander merk zonder problemen. Het enige is dat het meegeleverde hoesje van dat toestel op een gegeven moment kapot gegaan is. Het toestel zelf doet het prima, ondanks dat ik het veel gebruik.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh