Schenker XMG Pro 16: 16-inch notebook met RTX 5070 Ti aan boord

Lid geworden
mrt 6, 2017
Schenker heeft vandaag zijn nieuwe XMG Pro 16 geïntroduceerd. Dit is een mid-range premium notebook die onder de al bekende XMG Neo moet vallen. Hij richt zich voornamelijk op gamers en power-users, met een Nvidia GeForce RTX 5070 Ti aan boord. Je kan kiezen tussen een Intel Core Ultra 9 275HX of de wat oudere i9-13900HX processor. De machine met de laatstgenoemde processor is iets voordeliger, maar deelt dezelfde high-end kenmerken als zijn grotere broer, zoals een 1600p-scherm met 300 Hz verversingssnelheid, een 99,8 Wh accu en uitgebreide aansluitmogelijkheden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een laptop gericht op gamers en power-users met een instap configuratie van 16/500 GB, dat zijn dan de power-users uit 2015 neem ik aan.

Een laptop gericht op gamers en power-users met een instap configuratie van 16/500 GB, dat zijn dan de power-users uit 2015 neem ik aan.
Idd dan wil je 32gb geheugen en zeker 1 zoniet 2 tb opslag afhankelijk hoeveel nvme plekken er zijn.
Die van mij kwam ook met 8gb en 500gb opslag, maar was onder de 1000 euro.
Zit nu 32gb en 2 x 1tb nvme in en een ssd van 1tb.

Voor dat geld heb je wel "The power of Intel Inside" :stupid: en NGreedia Graphics :stupid:

Dat is het mooie van de meeste laptops van XMG: ze zijn lekker modulair. Zij kunnen er naar wens wat meer geheugen of opslag indoen bij aanschaf of je kunt na verloop van tijd wat aanpassingen doen. Dat heb ik bij mijn gaminglaptop ook gedaan.

Dat is het mooie van de meeste laptops van XMG: ze zijn lekker modulair. Zij kunnen er naar wens wat meer geheugen of opslag indoen bij aanschaf of je kunt na verloop van tijd wat aanpassingen doen. Dat heb ik bij mijn gaminglaptop ook gedaan.
Dat snap ik en mooi dat het kan maar qua geheugen en opslag vind ik dit toch echt de instapconfiguratie van een office laptop en niet voor gamers en power-users, dat zou ik dan zelf niet zo benoemen bij deze configuratie.

Ik snap dat ze dat doen, want dat zorgt voor een leukere vanafprijs. Als je hem voorziet van 64 GB en 2x 4TB Samsung 990 Pro, dan wordt de prijs wat minder 'sympathiek';-) Gelukkig kom je als je zo'n ding bij ze aanschaft in een configurator terecht en kunnen de kritische kopers waar ze zich op richten de ideale config samenstellen.

Het fijjne vind ik zelf dat je voor een goeie ssd kunt kiezen, niet voor zo'n vage ssd zoals in de Galaxy Book5 van laatst.

Dan hebben ze dus heel goed naar Apple gekeken want daar zijn de instapmodellen het ook altijd net niet. ;)
Het is een stap die ze van mij over mogen slaan want ik zie graag gelijk waar ik aan toe ben.

Dat er kwaliteit in moet zitten spreekt voor zich, dat is voor mij al een reden om Samsung links te laten liggen want die rommelen wat te veel op dat gebied, kijk bijvoorbeeld maar naar de tweede keus chips die ze voor Europa in hun telefoons doen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh