HallometRobin
Kenner
- Lid geworden
- apr 16, 2024
Stel je zou een nieuwe (smart) TV aanschaffen anno 2024, voor welke TV OS zou jij dan kiezen?
En waarom zou je deze keuze maken?
Ik ben aan het kijken voor een andere TV op de slaapkamer.
Kan aan me LG Budget tv totaal niet aan wennen, zowel het scherm als de afstands bediening niet.
En Web OS is ook niet echt me ding.
Ik weet dat je voor LG bij hun nieuwe tvs weer speciaal een LG account nodig hebt.(heb dit ook gezien op me eigen tv)
Heb dus geen zin om voor iedere merk een nieuw account te moeten aanmaken.
Een google account is makkelijk wat die heb ik al reeds (dus kan ik zo inloggen en meteen beginnen)
Nadeel van google tv is een hoop reclame shit bij de nieuwere tvs.
Ben aan het twijfelen om een tv van Sony of van Philips wellicht te nemen,
Samsung is volgens mij net zo erg als LG..
Nou had ik een oude Philips 2023 tv op het oog waar google tv op staat (voormalig andriod tv zoals ik dat nog ken)
Philips gaat anno 2024 over op Titan OS.. Het is denk ik net nieuw en geen ervaring mee.
Het is dat philips of bedrijf wat er achter zit nou dus zelf ook reclame inkomsten wil gaan verdienen, anders ging dit normaal naar google tv.
Ben wellicht ook misschien berijd om het budget wat te verhogen en wellicht direct voor een 48 inch philips oled te gaan..
En waarom zou je deze keuze maken?
Ik ben aan het kijken voor een andere TV op de slaapkamer.
Kan aan me LG Budget tv totaal niet aan wennen, zowel het scherm als de afstands bediening niet.
En Web OS is ook niet echt me ding.
Ik weet dat je voor LG bij hun nieuwe tvs weer speciaal een LG account nodig hebt.(heb dit ook gezien op me eigen tv)
Heb dus geen zin om voor iedere merk een nieuw account te moeten aanmaken.
Een google account is makkelijk wat die heb ik al reeds (dus kan ik zo inloggen en meteen beginnen)
Nadeel van google tv is een hoop reclame shit bij de nieuwere tvs.
Ben aan het twijfelen om een tv van Sony of van Philips wellicht te nemen,
Samsung is volgens mij net zo erg als LG..
Nou had ik een oude Philips 2023 tv op het oog waar google tv op staat (voormalig andriod tv zoals ik dat nog ken)
Philips gaat anno 2024 over op Titan OS.. Het is denk ik net nieuw en geen ervaring mee.
Het is dat philips of bedrijf wat er achter zit nou dus zelf ook reclame inkomsten wil gaan verdienen, anders ging dit normaal naar google tv.
Ben wellicht ook misschien berijd om het budget wat te verhogen en wellicht direct voor een 48 inch philips oled te gaan..