Sonos ontslaat 100 werknemers, ‘overweegt oude app terug te brengen’

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
71,400
Het gaat niet goed bij audiofabrikant Sonos. Het bedrijf heeft namelijk aan The Verge bevestigd dat er ongeveer 100 personeelsleden zijn ontslagen. Daarnaast worden er naar verluidt enkele klantcontactcentrums gesloten, waaronder een in Amsterdam. Het bedrijf zou ook maatregelen willen nemen tegen de slechte ontvangst van zijn nieuwe app. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dit is echt wel pijnlijk. Een big bang relaunch van een app waar een hoop features ontbreken is vragen om problemen. De klachten stapelen zich op en dan is het een rush om nieuwe features toe te voegen (not good).
Ze hadden beter de S2 app agile-wise kleine tweewekelijkse mini featuredrops gegeven om zo langzaamaan verder te bouwen.

Of, nog beter, gewoon zoals op iOS waar ze Airplay ondersteunen, Google cast aanbieden. Dan is de app overbodig (of minder kritiek).
Ik vind het zo'n gedoe om streaming apps te moeten koppelen aan een soort van 'middleware' achtige software terwijl dit native kan werken.
Door te casten kun je alles streamen naar je Sonos devices zonder moeten te wachten op ondersteuning vanuit een app.
Voor mij een van de redenen geweest om van Android terug te gaan naar iOS.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh