Vermeende Apple iPhone SE 4-case wijst opnieuw op iPhone 14-achtig design

Lid geworden
mrt 6, 2017
De geruchtenmolen met betrekking tot de Apple iPhone SE 4 blijft aan kracht winnen. Zo zijn er op de Chinese socialemediasite Weibo afbeeldingen opgedoken van hoesjes die voor de aankomende smartphone bedoeld zouden zijn. De plaatjes onthullen dat de vermeende iPhone SE 4 designelementen van zijn voorganger combineert met die van de iPhone 14. De huidige iPhone SE lijkt sterk op de iPhone 8. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Jammer dit, ook de SE gaat dus een groter toestel worden, dan komt er dus helemaal geen compacte premium telefoon meer uit met een scherm rond de 5,5 inch.
Op deze manier ga ik ooit nog een 10 jarig jubileum vieren met m'n 13 mini.

Ik vind het ook vreemd dat er niet meer compacte toestellen gemaakt worden. Want er is volgens mij wel vraag naar. Bijna iedereen die ik ken klaagt er over dat de telefoons tegenwoordig idioot groot zijn.

Is misschien de Samsung Galaxy S24 dan wat voor jullie? Dat model is naar de huidige maatstaven best compact. Ook de performance van de Exynos is best goed.

Is misschien de Samsung Galaxy S24 dan wat voor jullie? Dat model is naar de huidige maatstaven best compact. Ook de performance van de Exynos is best goed.
Dat is inderdaad één van de "kleinere" telefoons nu, en ik vind het ook best een mooi toestel.
Ik betwijfel wel of ik Android zo zou gebruiken als ik nu m'n iPhone doe, die gebruik ik samen met de iPad voor alle betalingsverkeer en administratie.
Als ik b.v. in mijn Google account instel dat ik geen opdrachtprompt wil om in te loggen met Google, word dat volkomen genegeerd en blijven die gewoon komen, dat geeft niet veel vertrouwen.
Het moet allemaal wel goed werken wil ik er zoveel vertrouwen in hebben.

Bedankt voor de suggestie, maar die vind ik ook te groot en is nauwelijks kleiner dan mijn huidige Poco X3 Pro (die ik dus ook echt veel te groot vind). En ik wil niet meer dan 250 euro uitgeven :)

Bedankt voor de suggestie, maar die vind ik ook te groot en is nauwelijks kleiner dan mijn huidige Poco X3 Pro (die ik dus ook echt veel te groot vind). En ik wil niet meer dan 250 euro uitgeven :)
Grappig, zoals je kunt zien in de grafieken: heb ik die Poco onlangs nog hertest. Zelfs naar de huidige maatstaven is dat nog steeds best een interessante telefoon.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh