Wi-Fi 8 richt zich niet op hogere snelheid, maar op stabiliteit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Terwijl de adoptie van Wi-FI 7 nog volop bezig is wordt er alweer naarstig gewerkt aan de volgende versie van de standaard. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het gaat allemaal wel erg snel met die wifi standaarden..

Jeetje.. En dan denk je dat 7 beter is dan 6.. En dan blijk 7 toch niet helemaal stabiel te zijn en weer opgelost moet worden in versie 8.

Verlopig hou ik het zelf wel bij 6. En 7 sla ik wel over als 8 toch al beter is. Of word.

Ik maak me over mijn Wifi versie niet zo druk. Ook geen idee welke versie ik heb.
Ten tijde van mijn 140Mbit verbinding haalde ik de snelheid nog wel. Nu ik 1 Gbit heb, blijft speedtest op de telefoon toch rond de 350 tot max 400mbit steken
En dat is al bijna 3x zo snel als voorheen.
Het enige wat ik met de mobiel doe is WA, TG, beetje MP en internet/mail.

Fotos die ik bijvoorbeeld hier op TI plaats gaan via de telefoon naar Telegram. Via Telegram Desktop copy/paste ik ze dan in de website hier. Dat doorsturen naar TG duurt maar een paar seconden voor ongeveer 10 fotos. Voor mij voldoende snelheid over de Wifi.
Verder gaat toch alles via UTP. Computers, Consoles etc.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh