YouTube test goedkoper Premium Lite-abonnement opnieuw, nu met beperkte reclames

Lid geworden
mrt 6, 2017
YouTube test opnieuw een goedkoper Premium-abonnement, genaamd Premium Lite. Dit abonnement toont beperkt reclame op het platform en mist bepaalde functies die je wél vindt in het Premium-abonnement. YouTube wil inhoudelijk weinig kwijt over de test.
Het Premium Lite-abonnement werd sinds 2021 getest, daarna uitgerold en in 2023 van de markt gehaald. YouTube besloot zich helemaal te focussen op reguliere Premium-abonnementen. Althans, daar leek het op. Nu bevestigt het bedrijf tegenover onder andere Android Authority dat het opnieuw tests draait met een nieuw Premium Lite-abonnement. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Op andere fora genereerd dit onderwerp een storm aan reacties. Wij zijn erg beschaafd hier.
Daar kunnen andere fora dan een voorbeeld aan nemen. :d
Post automatically merged:

Maar ontopic, dat ze een variant met minder mogelijkheden brengen voor een lagere prijs is mooi en dat zou ik nog overwegen, de combinatie van betalen en reclame gaat het voor mij nooit worden.

Laatst bewerkt:
Daar kunnen andere fora dan een voorbeeld aan nemen. :d
Post automatically merged:

Maar ontopic, dat ze een variant met minder mogelijkheden brengen voor een lagere prijs is mooi en dat zou ik nog overwegen, de combinatie van betalen en reclame gaat het voor mij nooit worden.
Je bied eerst een product aan voor een prijs die de klant niet bereid is te betalen. Vervolgens bied je een product dat de klant niet wil voor een prijs die mensen misschien bereid zijn te betalen. En we noemen dat keuze. We zullen zien hoe dat uitpakt :unsure:

Je bied eerst een product aan voor een prijs die de klant niet bereid is te betalen. Vervolgens bied je een product dat de klant niet wil voor een prijs die mensen misschien bereid zijn te betalen. En we noemen dat keuze. We zullen zien hoe dat uitpakt :unsure:
Het zal best goed uitpakken, er zijn al genoeg diensten die de combinatie betalen en reclame aanbieden en ik ben er stomverbaasd over hoeveel mensen bereid zijn er op in te gaan.
De meeste aanbieders spreken van een succes dus ik ben bang dat we er niet meer vanaf komen, het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden.

Dit is in feite de vervanging van TV aanbieders die je ook al lieten betalen voor reclame. Dus de drempel zal voor sommige wat lager liggen dan voor anderen, ik heb bijvoorbeeld in 2016 het tv abonnement eruit gedaan gezien het niet redelijk voelde om te betalen voor reclame ten opzichte van andere diensten waar je geen reclame voorgeschoteld krijgt voor een lagere prijs.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh