Nieuws

Bedrijfsnieuws

Vodafone- en Ziggo-klanten kunnen voortaan terecht in één app

Portret van de auteur


Vodafone- en Ziggo-klanten kunnen voortaan terecht in één app
3

Advertentie

Vodafone- en Ziggo-klanten kunnen vanaf vandaag alles over hun abonnement(en) terugvinden in de nieuwe Vodafone & Ziggo-app. Deze app biedt op één plek informatie over producten, facturen en diensten. Ook alle voordelen van het klantprogramma Priority en diverse entertainmenttips staan in de app.

De nieuwe Vodafone & Ziggo-app bevat allerlei functies. Zo kunnen klanten onder meer chatten met de klantenservice en streamingdiensten bestellen. De app geeft ook een melding wanneer een storing zich voordoet. Daarnaast zijn er in de app tips voor films, series en tv-programma’s te vinden en kunnen klanten doorklikken naar het Priority-aanbod. Dit omvat voorrang en voordeel bij concerten, sportwedstrijden en uitjes. Abonnees kunnen hier ook meedoen aan winacties.

Bestaande My Vodafone-gebruikers worden automatisch geüpdatet naar de nieuwe app, terwijl Mijn Ziggo-gebruikers deze zelf kunnen installeren. De oude Mijn Ziggo-app blijft beschikbaar tot 27 mei.

Bronnen en meer links REACTIES (3)