Advertentie
Intel heeft zijn nieuwe merkmotto geïntroduceerd tijdens het Intel Vision 2025-evenement in las Vegas. Met That's the power of Intel Inside richt Intel zich op de essentiële rol die het bedrijf, samen met zijn partners en klanten, speelt in de wereld, terwijl het een knipoog geeft naar de bekende campagne genaamd Intel Inside van het bedrijf uit de jaren 90.
Brett Hannath, chief marketing officer voor Intel, zegt dat het nieuwe merkplatform is gebaseerd op het idee dat "Intel de grootsheid binnenin aanwakkert - in elke werknemer, klant, consument, community, partner". Tegelijkertijd stelt het Intel in staat om te reflecteren op zijn trotse erfgoed. (De co-marketingcampagne Intel Inside die in 1991 werd gelanceerd, hielp Intel om in het volgende decennium een bekende naam te worden over de hele wereld). Het marketinginitiatief "That's the power of Intel Inside" zou een manier zijn om het belang van Intel in de wereld van vandaag te versterken. De leiders van Intel zijn van plan om het nieuwe merkplatform te gebruiken om onderscheid, omzetgroei en gelijkheid met klanten en partners te stimuleren, aldus de cmo.
YouTube Privacymelding
Op deze positie willen we je een YouTube-video tonen. We vinden het belangrijk om je gegevens te beschermen. Youtube wil voor het afspelen van video cookies op je computer plaatsen, waarmee je eventueel gevolgd kan worden. Wanneer je de video toch wil bekijken, kun je op de Play-knop klikken. De video wordt daarna geladen en afgespeeld.
Het TechnologyInsider-team
Youtube Video direct afspelen.