Advertentie
Microsoft heeft bevestigd dat het een nieuw probleem in Classic Outlook aan het onderzoeken is. Wie te maken heeft met deze fout, krijgt tijdens het opstarten te zien dat het bestand msls70.dll niet kan worden gevonden en dat Microsoft Outlook opnieuw geïnstalleerd moet worden.
Er is nog geen fix voor het probleem. De techgigant raadt gebruikers aan om in afwachting van een oplossing Outlook on the Web of de nieuwste versie van Outlook te gebruiken om toegang te krijgen tot hun e-mail. Microsoft is momenteel bezig met het verzamelen van informatie over de fout en moedigt getroffen gebruikers aan om het probleem te bespreken op het forum van de ontwikkelaar.
Wie last heeft van deze error en Microsoft ervan op de hoogte wil brengen, kan dit op de volgende manier doen:
- Sluit alle office-apps, maak een zip-bestand van de logs in %temp%/diagnostics en upload ze op in een support-case.
- Download de Office Deployment Log Collector, pak het uit, laat het draaien en voeg de gezipte logs toe aan de support-case.
De instructies en de voorgenoemde Log Collector zijn terug te vinden op de website van Microsoft.