Netflix-abonnement met advertenties telt 40 miljoen actieve gebruikers

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
71,404
Netflix heeft bekendgemaakt dat wereldwijd 40 miljoen gebruikers maandelijks gebruikmaken van zijn advertentieabonnement. Dat is een aanzienlijke stijging, aangezien begin dit jaar de teller op nog 23 miljoen stond. Het duurde zes maanden voordat dit abonnement 5 miljoen gebruikers had na de lancering in eind 2022. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Niet zo gek... De gewone abo's zijn inmiddels zo duur geworden dat mensen voor korting de reclame voor lief nemen. Voor mij echter een no-go: reclame is met afstand mijn nummer 1 ergernis op media, dus ik zal er alles aan doen om die te mijden. Dus ik heb gewoon een Netflix Premium abo.
 
Tijd voor een uBlock 'Flix. maar ik vrees dat dit zodanig in de stream gebed zit dat je dat niet kan detecteren !?
 
Niet zo gek... De gewone abo's zijn inmiddels zo duur geworden dat mensen voor korting de reclame voor lief nemen. Voor mij echter een no-go: reclame is met afstand mijn nummer 1 ergernis op media, dus ik zal er alles aan doen om die te mijden. Dus ik heb gewoon een Netflix Premium abo.
Ik heb exact de zelfde motivatie maar dan dus geen Netflix.
Voor net geen € 9.- per maand vermaak ik me prima met Prime Video en HBO Max.
Het verbaast me wel dat nog zoveel mensen voor reclame kiezen, ik gruwel van die onderbrekingen, er is niets irritanter als je net lekker in een film of serie zit.
 
Ik heb exact de zelfde motivatie maar dan dus geen Netflix.
Voor net geen € 9.- per maand vermaak ik me prima met Prime Video en HBO Max.
Het verbaast me wel dat nog zoveel mensen voor reclame kiezen, ik gruwel van die onderbrekingen, er is niets irritanter als je net lekker in een film of serie zit.
Helemaal mee eens. En het vervelende is, dat ik altijd op alle platforms, zoals Google, aan heb staan dat ik gepersonaliseerde reclame te zien krijg. Maar dan krijg ik dus reclame van een EV van 50.000 euro (kan ik niet betalen), luiers (onze zoon is 11), maandverband (geen commentaar) e.d. Allemaal irrelevant. En als ik een keer gezocht heb op bv. tuinlampen, dan krijg ik 6 maanden later nog steeds reclame van tuinlampen ondanks dat ik die al heb.
Ik zou niet eens moeite hebben met hier en daar écht terzake doende reclame, want uiteraard heb ik ook regelmatig producten nodig en dan is een aanbieding absoluut welkom. Maar het is altijd volledig irrelevant en daardoor uitermate irritant.
 
Het verbaast me wel dat nog zoveel mensen voor reclame kiezen, ik gruwel van die onderbrekingen, er is niets irritanter als je net lekker in een film of serie zit.

Daar erger ik mij ook kapot aan. En het is ook niet 1x tijdens een film, maar gerust 6x ofzo. Nou daarmee vernaggel je wel mijn kijkplezier. Dat en alle ergernissen rondom Corona op TV hebben mij toen doen besluiten om de TV aansluiting eruit te gooien. Alleen nog Internet hier.

En als ik een keer gezocht heb op bv. tuinlampen, dan krijg ik 6 maanden later nog steeds reclame van tuinlampen ondanks dat ik die al heb.

Nou ergens is dat wel goed nieuws. Dan is de data niet erg actueel, als je na een halfjaar die zooi nog steeds krijgt.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh