2 miljoen spelers: Atomfall toont statistieken

Lid geworden
mrt 6, 2017
Atomfall werd uitgebracht op 27 maart 2025 en Rebellion, de studio die verantwoordelijk is voor de survival actiegame, is vooral bekend van de ontwikkeling van de Sniper Elite-serie en de spin-off Zombie Army. Met Atomfall hebben ze nu een compleet nieuwe IP gemaakt. Nu heeft Rebellion enkele statistieken gepubliceerd die laten zien hoe goed het spel ontvangen wordt en wat spelers in de spelwereld doen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Juist, ik behoor dus tot de 19% die de wetenschapper gelijk heeft afgemaakt, daar had hij ook om gevraagd natuurlijk want we hebben atoomrampen uiteindelijk te danken aan dit soort types.
Verder is dit niet voor mij geloof ik, te veel gedoe in menu's met crafting & skills en een te hoog The Sims na de atoomramp gehalte is niet mijn kopje thee.
Gelukkig was het inbegrepen bij Game Pass en daar kan ik dus ook weer opzoek naar wat meer actie, als ik m'n tijd wil verdoen met eten en drinken stap ik de keuken wel in.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh