50 Reviews op Technology Insider: Kleine mijlpaal voor een jonge site!

Lid geworden
mrt 6, 2017
Eind maart is TechnologyInsider live gegaan, en ondanks dat hebben we al 50 reviews geschreven dit jaar! Kijk maar eens op onze Reviews en Artikelen pagina, dan zul je zien dat we bijna elke dag een nieuw review hebben gepubliceerd, en dat is toch een aardige prestatie voor ons Technology Insider team. Eerlijk is eerlijk, onze eigen Frank Everaardt is verantwoordelijk voor 99% van alle reviews. Naast dat we best een beetje trots mogen zijn op deze prestatie, is dit een mooi moment om nog even door die 50 reviews heen te gaan en een paar noemenswaardige ervan te benoemen. Laten we beginnen met de top vijf. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi en ik hoop dat dit een goed alternatief wordt voor Tweakers, alleen ik heb wat moeite met de layout. Ziet wat primitief uit, toch mijn heimwee naar HWinfo vermoed ik.

Mooi en ik hoop dat dit een goed alternatief wordt voor Tweakers, alleen ik heb wat moeite met de layout. Ziet wat primitief uit, toch mijn heimwee naar HWinfo vermoed ik.
Heb je het dan over het forum, of de site?

Eigenlijk is dat het al.. Layout heb ik zelf geen moeite mee.. Vind het er wel goed uitzien.
Enigste wat ik het meeste gebruikt op tweakers is de pricewatch.. Die heb ik altijd al beter gevonden.
Wat ik jammer vind aan tweakers blijft de vele paginas van een thread / topic achter elkaar.
Als je daar je informatie wilt zoeken ben je maanden verder met lezen en nog steeds je antwoord niet gevonden.
Dus die grote verzamel topics vind ik totaal niet werken.
En als je dan gereageerd hebt erin, komt een andere gebruiker die zelf een vraag steld, en dan moet je maar nog maar afwachten of je uberhaupt nog een antwoord krijgt.

Zelfde hier.
Ik open de site veelvuldig mobiel en dan beslaat alleen al elk eerste item meer dan één scherm.
M.a.w. het is niet zo overzichtelijk of uitnodigend.

Zelfde hier.
Ik open de site veelvuldig mobiel en dan beslaat alleen al elk eerste item meer dan één scherm.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zou je een screenshot kunnen delen?

Dit is wat ik als 'home' screen zie.
1000021036.jpg

Bij mij komt zeg maar net het hele artikel van de SSD in beeld.

Maar het blijft wel mooier om gewoon op de mobiel het zoveel mogelijk text based te houden, i.p.v. overheersende plaatjes. Zoals de HWI site zeg maar, dat is prima te doen op de mobiel...

Ik heb zelf desktopweergave ingeschakeld op mijn smartphones. Persoonlijk vind ik dat prettiger met de meeste websites. Ik zal eens overleggen of we een iets andere weergave zouden kunnen realiseren op de standaards mobiele website.

Ik heb zelf desktopweergave ingeschakeld op mijn smartphones. Persoonlijk vind ik dat prettiger met de meeste websites.

Dat is dan wel weer het andere uiterste.....

1716142911947.png
1716142945854.png

En dit geeft nog een wat vertekend beeld...want het is op een klein scherm. Om van site naar forum te gaan, moet ik eerst inzoomen op de 3 streepjes, dan terug naar links swipen om in het menu op community te tikken. Ook om te lezen moet ik gaan inzoomen.

Laatst bewerkt:
De lay-out even daargelaten en wat meer ontopic om op een vraag in het artikel in te gaan:

"Wat zou je graag meer willen zien, wat minder? Welke achtergrondartikelonderwerpen vinden jullie interessant? Of wat missen jullie nog?"

Wat meer aandacht nog voor mediaspelers/streamers zou wel welkom zijn aangezien dat soort apparaten toch de manier van content consumptie is geworden.
In de toekomst zijn televisie reviews natuurlijk ook heel welkom, al snap ik wel dat fabrikanten niet staan te springen om demo modellen rond te gaan sturen buiten hun gebruikelijke kanalen om.
En persoonlijk ga ik alles over audio erg waarderen want dat is al heel lang m'n hobby.

De lay-out even daargelaten en wat meer ontopic om op een vraag in het artikel in te gaan:

"Wat zou je graag meer willen zien, wat minder? Welke achtergrondartikelonderwerpen vinden jullie interessant? Of wat missen jullie nog?"

Wat meer aandacht nog voor mediaspelers/streamers zou wel welkom zijn aangezien dat soort apparaten toch de manier van content consumptie is geworden.
In de toekomst zijn televisie reviews natuurlijk ook heel welkom, al snap ik wel dat fabrikanten niet staan te springen om demo modellen rond te gaan sturen buiten hun gebruikelijke kanalen om.
En persoonlijk ga ik alles over audio erg waarderen want dat is al heel lang m'n hobby.
Ik denk dat je behoorlijk aan je trekken gaat komen;-) Wat voor streamers bedoel je precies?

Volgens mij doen aankoopadviezen m.b.t. systemen het ook altijd wel goed. Instap, mid- en high-end.

Game nieuws is ook altijd welkom (Als daar een geïnteresseerde redacteur voor is)

Installatiehulp voor installeren van Linux. Ubuntu, Debian en Manjaro is ook wel een heel bekende. Ook wat dieper ingaand op hoe je er wat meer een Game PC/Office PC etc van maakt. De verschillende bestandssytemen en welke je het beste kan kiezen.

Volgens mij doen aankoopadviezen m.b.t. systemen het ook altijd wel goed. Instap, mid- en high-end.

Game nieuws is ook altijd welkom (Als daar een geïnteresseerde redacteur voor is)

Installatiehulp voor installeren van Linux. Ubuntu, Debian en Manjaro is ook wel een heel bekende. Ook wat dieper ingaand op hoe je er wat meer een Game PC/Office PC etc van maakt. De verschillende bestandssytemen en welke je het beste kan kiezen.
Er zitten dingen bij je suggesties die we zeker gaan doen. Het probleem met Linux blijft een beetje dat we helaas onvoldoende kennis in huis hebben op dit vlak. Als iemand het leuk vindt om hier mooie artikelen over te maken binnen ons team: dan hoor ik het ontzettend graag.

Ik denk dat je behoorlijk aan je trekken gaat komen;-) Wat voor streamers bedoel je precies?
Je hebt hier qua streamers natuurlijk de bekende spelers als Apple, Nvidia en Google maar daar staan talloze onbekende Aziatische varianten tegenover.
Specifiek voor audio is buiten de bekende hifi merken nog te denken aan Allo met b.v. de Boss2 Player of Volumio die buiten kant en klare spelers ook uitstekende software heeft,
want een streamer kan natuurlijk ook een goed stukje software zijn.
Zelf gebruik ik bijvoorbeeld Foobar2000 op een Intel NUC voor audio wat op zich niet heel bijzonder is, totdat je het op telefoon of tablet gaat combineren met MonkeyMote.
Het redelijk simpel uitziende Foobar heeft dan een interface die zich qua uiterlijk en bediening kan meten met de beste.

ipad_screen3.png

Je hebt hier qua streamers natuurlijk de bekende spelers als Apple, Nvidia en Google maar daar staan talloze onbekende Aziatische varianten tegenover.
Specifiek voor audio is buiten de bekende hifi merken nog te denken aan Allo met b.v. de Boss2 Player of Volumio die buiten kant en klare spelers ook uitstekende software heeft,
want een streamer kan natuurlijk ook een goed stukje software zijn.
Zelf gebruik ik bijvoorbeeld Foobar2000 op een Intel NUC voor audio wat op zich niet heel bijzonder is, totdat je het op telefoon of tablet gaat combineren met MonkeyMote.
Het redelijk simpel uitziende Foobar heeft dan een interface die zich qua uiterlijk en bediening kan meten met de beste.

Bekijk bijlage 145
Mocht ik iets leuks tegenkomen, dan neem ik het mee. Helaas zijn dat soort merken niet altijd genegen om een product voor een eerlijke recensie uit te lenen.

Het is ongelooflijk te zien hoeveel reviews hier passeren, zeker in vergelijking met andere sites. Ook dat er ruimte is voor wat meer niche zaken is erg fijn, er is altijd wel iets te lezen. De variatie in onderwerpen vind ik prima.

Het is ongelooflijk te zien hoeveel reviews hier passeren, zeker in vergelijking met andere sites. Ook dat er ruimte is voor wat meer niche zaken is erg fijn, er is altijd wel iets te lezen. De variatie in onderwerpen vind ik prima.
Fijn om te horen! Ik doe het met plezier en er komt nog heel veel meer aan.

Installatiehulp voor installeren van Linux. Ubuntu, Debian en Manjaro is ook wel een heel bekende.
Leuk, daar kunnen we wat mee. Hebben jullie ook interesse in mat meer achtergrond op artikel zoals opzetten van een homeserver? Denk aan gewoon simpel met een Rapsberry Pi en Casa OS, tot eigens systeem bouwen met een raid.. Noem maar wat.. Ben namelijk aardig aan hobbyen in dat gebied, maar het is beetje te niche misschien..
Post automatically merged:

Zelfde hier.
Kwa layout, zou je liever iets hebben zoals een klein plaatje linkerkant, met daarnaast de headline en snippet? Wat je nogal al vaker ziet bij nieuws sites. Zal nogal wat scrollen schelen namelijk.

Lijst met alleen headlines word wel heel erg anno gprs tijdperk. Waarbij je echt een aparte mobiele site hebt..

Laatst bewerkt:
Kwa layout, zou je liever iets hebben zoals een klein plaatje linkerkant, met daarnaast de headline en snippet? Wat je nogal al vaker ziet bij nieuws sites. Zal nogal wat scrollen schelen namelijk.

Lijst met alleen headlines word wel heel erg anno gprs tijdperk. Waarbij je echt een aparte mobiele site hebt..

Als je het mij zou vragen: Wat HWI op de mobiel ook had (mobiele weergave, geen desktop)

Het probleem is gewoon, een telefoon houd je portrait vast tijdens lezen, een scherm staat landscape. Daarom is het moeilijk daarin geen onderscheid te maken. Desktopweergave op mobiel is dan ook wel een dingetje.
Niet alleen deze website en forum worden dan te klein, maar ook de site van HWI.
Post automatically merged:

Leuk, daar kunnen we wat mee. Hebben jullie ook interesse in mat meer achtergrond op artikel zoals opzetten van een homeserver? Denk aan gewoon simpel met een Rapsberry Pi en Casa OS, tot eigens systeem bouwen met een raid.. Noem maar wat.. Ben namelijk aardig aan hobbyen in dat gebied, maar het is beetje te niche misschien..

Een Raspberry PI NAS artikel is altijd welkom. Ik had zelf in mijn hoofd zoiets een keer op te zetten. En dan met 2 HDD's of SSD's, of combinatie ervan via USB laten synchen met elkaar.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk is dat het al.. Layout heb ik zelf geen moeite mee.. Vind het er wel goed uitzien.
Enigste wat ik het meeste gebruikt op tweakers is de pricewatch.. Die heb ik altijd al beter gevonden.
Wat ik jammer vind aan tweakers blijft de vele paginas van een thread / topic achter elkaar.
Als je daar je informatie wilt zoeken ben je maanden verder met lezen en nog steeds je antwoord niet gevonden.
Dus die grote verzamel topics vind ik totaal niet werken.
En als je dan gereageerd hebt erin, komt een andere gebruiker die zelf een vraag steld, en dan moet je maar nog maar afwachten of je uberhaupt nog een antwoord krijgt.
Klopt wat je zegt, ik merk zelf dat ik vaker technologyinsider open op een dag dan tweakers.

Als je het mij zou vragen: Wat HWI op de mobiel ook had (mobiele weergave, geen desktop)

Het probleem is gewoon, een telefoon houd je portrait vast tijdens lezen, een scherm staat landscape. Daarom is het moeilijk daarin geen onderscheid te maken. Desktopweergave op mobiel is dan ook wel een dingetje.
Niet alleen deze website en forum worden dan te klein, maar ook de site van HWI.
De site moet er goed uit zien op desktop, tablet en scala aan formaten smartphones, en dat is gelijk ook een uitdaging. We kunnen een paar mockups maken en kijken hoe dat er dan uit ziet. De afbeelding aan de kop van een pagina iets minder groot maken en bij nieuws overzicht de plaatjes aan de linker kant komen wel denk ik al een heel eind mee.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh