970 Pro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Langzaam maar zeker komt er mee keuze voor wie een PCI Express 5.0-ssd zoekt. Een van de nieuwste modellen is de Legend 970 Pro van Adata. Deze ssd kun je binnenkort in de winkel verwachten, maar vandaag kun je er op TechnologyInsider alvast een review over lezen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mis ik iets? 14.000MB/s lezen vind ik in de tests niet terug(11.000). En dat is theoretisch best een verschil.

Zolang er een fan op zit of een extreem koelblok op zit zal ik deze ssd’s nooit kopen. Dan maar wat langzamer. Niet dat ik het verschil met mijn gebruik ooit zou merken trouwens.

Dat verschilt per bord / processor die je gebruikt. Het ene bord is minder snel, de andere sneller en ook de interface van de AMD of Intel-chip speelt een rol. Ik kan ook niet mijn testmethodes vergelijken met die TPU gebruikt.
Ah duidelijk. Misschien is het dan handig het testsysteem (in de toekomst) ook te vermelden bij reviews als deze waar dit belangrijk is?

Ah duidelijk. Misschien is het dan handig het testsysteem (in de toekomst) ook te vermelden bij reviews als deze waar dit belangrijk is?
Dat zal ik meenemen, al zo lang dat ik dit werk doe zijn er verschillen in resultaten tussen collega's. Overigens is dat ook een van de redenen dat ooit de samenwerking bij HWI is ontstaan tussen Koen en mij. Ook is het een onderdeel van de European Hardware Association waar je uitdagingen op testgebied met elkaar bespreekt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh