Amazon Prime Video zal vanaf 2025 nóg meer reclame tonen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Amazon zal volgend jaar de hoeveelheid advertenties op Prime Video blijven verhogen. Sinds de introductie van advertenties heeft het bedrijf verrassend weinig annuleringen gezien, wat ertoe heeft geleid dat Amazon heeft besloten zijn advertentievolume verder uit te breiden. Volgens Kelly Day, vice-president van Prime Video International, is een van de plannen van Amazon 'shoppable' adverteren, waarbij gebruikers tijdens een reclamespot producten rechtstreeks aan hun winkelwagentje kunnen toevoegen. Hoewel de exacte reikwijdte en timing van de veranderingen onduidelijk blijven, benadrukt Day dat de advertentiefrequentie zal toenemen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Metingen bij Amazon over vertrekkende of blijvende klanten geven altijd een vertekend beeld omdat een aantal diensten onder één "paraplu" worden aangeboden.
Ik heb zelf Prime en kijk er nauwelijks naar, ik hou het aan zolang de prijs in die mate redelijk blijft dat ik het er uit haal met gratis verzendingen en aanbiedingen.
En zo zullen er ook mensen zijn die blijven voor Amazon Music of Gaming.

Metingen bij Amazon over vertrekkende of blijvende klanten geven altijd een vertekend beeld omdat een aantal diensten onder één "paraplu" worden aangeboden.
Ik heb zelf Prime en kijk er nauwelijks naar, ik hou het aan zolang de prijs in die mate redelijk blijft dat ik het er uit haal met gratis verzendingen en aanbiedingen.
En zo zullen er ook mensen zijn die blijven voor Amazon Music of Gaming.
Bij mij is Prime na Netflix het meest bekeken. Echt wel veel goede content (ook oudere films en series, maar ook veel nieuw). Voor de prijs sta ik ervan te kijken. Nu goed, de streaming tak is een loss-leader om klanten binnen te halen, maar toch, echt veel goed spul te vinden daar.

Bij mij is Prime na Netflix het meest bekeken. Echt wel veel goede content (ook oudere films en series, maar ook veel nieuw). Voor de prijs sta ik ervan te kijken. Nu goed, de streaming tak is een loss-leader om klanten binnen te halen, maar toch, echt veel goed spul te vinden daar.
Zeker Prime heeft best goede content, maar als het alleen een betaalde videodienst was geweest dan had ik direct opgezegd na de introductie van advertenties.
Mensen hebben het aan zichzelf te danken dat ze helemaal suf gespamd worden met reclame, ze blijven het pikken en slikken.
Zo gaat het dus normaal worden dat we dik betalen om naar reclameblokken te mogen kijken.....ik pas.

"Sinds de introductie van advertenties heeft het bedrijf verrassend weinig annuleringen gezien,<knip>"

Ja, voor hoelang nog.?

Ik heb zelf regelmatig Netflix...maar als ze het lef hebben reclame door series en films te gooien, is het feest bij mij snel over.
Niet voor niks is "gewoon tv" kijken bij mij 3 a 4 jaar geleden al de deur uit gegooid.

Ooit wel geïnteresseerd geweest in Prime...maar reclame? Laat maar.....!!
Post automatically merged:

Mensen hebben het aan zichzelf te danken dat ze helemaal suf gespamd worden met reclame, ze blijven het pikken en slikken.
Zo gaat het dus normaal worden dat we dik betalen om naar reclameblokken te mogen kijken.....ik pas.

Idd...
Mensen zouden massaal, zodra een dienst irritante reclames gaat tonen, de dienst op moeten zeggen....

Er is echt niks op TV wat mij nog trekt.
Tegenwoordig volg ik een stuk of 20 YouTubers, en heb dagelijks wel tot 2-3 uur content die ik zou kunnen kijken.

Laatst bewerkt:
"Sinds de introductie van advertenties heeft het bedrijf verrassend weinig annuleringen gezien,<knip>"

Ja, voor hoelang nog.?

Ik heb zelf regelmatig Netflix...maar als ze het lef hebben reclame door series en films te gooien, is het feest bij mij snel over.
Niet voor niks is "gewoon tv" kijken bij mij 3 a 4 jaar geleden al de deur uit gegooid.

Ooit wel geïnteresseerd geweest in Prime...maar reclame? Laat maar.....!!
Post automatically merged:

Idd...
Mensen zouden massaal, zodra een dienst irritante reclames gaat tonen, de dienst op moeten zeggen....

Er is echt niks op TV wat mij nog trekt.
Tegenwoordig volg ik een stuk of 20 YouTubers, en heb dagelijks wel tot 2-3 uur content die ik zou kunnen kijken.
Dat van YouTube herken ik heel goed. In pincipe kijk ik het meest naar YouTube, veruit zelfs.

Ik heb nu een aantal maanden eens NLZiet. Paar series gezien, paar spelprogramma's.... Maar Djeez wat een trieste bende verder.

Door het overlijden van Ron Brandsteder kwamen er afgelopen week ineens programmas van hem door mijn playlist... En heb daar een aantal van bekeken. Wat een legend was dat. Altijd vermakelijke TV was dat.
Zulke leuke dingen kon ik gister niet terugvinden in het huidige aanbod.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh