AMD: Ryzen 9 9900X3D en 9950X3D leveren soortgelijke gameprestaties als 9800X3D

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Ryzen 9 9900X3D en 9950X3D zijn ongeveer even krachtig in games als de bestaande Ryzen 7 9800X3D. Dat heeft AMD's Product & Business Development Manager Martijn Boonstra gezegd aan VideoGamer. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke ontwikkelingen in opkomst en ben erg benieuwd naar de eerste benchmarks hiervan. Ik zelf wacht af tot dat AMD met de Zen 6 komt ergens volgend jaar. Ik heb hier een 8-cores Ryzen 7 5800X en wil graag naar een 12-cores AMD. Als ik al ga upgraden neem ik alleen: Moederbord, processor en geheugen en de rest van mijn bestaande hardware gaat mee.

Misschien word de Ryzen 9 9900x3d wel de nieuwe verkoophit.. Aangezien beide nieuwe 8 core als de oude 8 core onbetaalbaar zijn geworden. Dat mensen toch voor dat beetje meer ook gelijk de 12 core dan maar nemen.

Misschien word de Ryzen 9 9900x3d wel de nieuwe verkoophit.. Aangezien beide nieuwe 8 core als de oude 8 core onbetaalbaar zijn geworden. Dat mensen toch voor dat beetje meer ook gelijk de 12 core dan maar nemen.

Je wilt toch een stukje vooruitgang op maken, zo kwam ik van een 4 cores i7-6700K (2015) naar een 8-cores Ryzen 7 5800X (2020)..de 5600X met 6-cores sloeg ik over. Bij mijn volgende upgraden, zeer waarschijnlijk volgende jaar met de Zen 6 wil ik een 12-cores.

tegen die tijd heb ik hem zeker.. Want dat is ook de laatste upgrade voor AM5. Hoef alleen de cpu te swappen en klaar. Ga er verder geen nieuw moederbord meer voor kopen.
De huidige die ik tijd al gekocht hebt is goed genoeg voor heel dat platform. Bij AM4 zag je nog wat verschil.
Maar denk dat het bij AM5 het minimaal blijft tussen de borden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh