AOC Q27G4X review. Deze instapgamingmonitor kunnen we aanraden.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ben je op zoek naar een gamingscherm met een aantrekkelijke prijs en goede specificaties, dan moet je deze review van de AOC Q27G4X zeker even checken. Dit scherm kan al voor zo’n 230 euro van jou zijn en heeft veel aan boord om comfortabel te kunnen gamen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog niet zo heel lang geleden betaalde je gewoon 500 euro voor z'n soort IPS scherm, in QHD met 144hz of hoger.. Uiteraard zijn er betere schermen maar de prijzen zijn inmiddels toch aardig gezakt.

Ik kan de conclusie wel begrijpen. En het is ontzettend fijn om meer betaalbare keuze te krijgen boven de 1080p.
Zelf kan ik nog steeds geen hoogte krijgen van wat ik van het merk AOC mag verwachten. Recentelijk heb ik een vergelijkbaar apparaat voor €250 gekocht maar o.a. om die reden was dat er een van IIyama, de GB2770QSU-B5 Red Eagle. Ben daar zelf ook prima mee tevreden.

AOC is het zusje van Philips Monitoren en vallen onder het gigantische TPV. Dat naast monitoren en televisies ook ontzettend veel schermen voor andere (bekende) merken produceert. Voor gaming is AOC een zeer serieus merk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh