Apple brengt iMac met M4-SoC en 16 GB RAM uit op 8 november

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple heeft de iMac opgefrist. Waar de huidige uitvoering gebruikmaakt van de zelfontwikkelde M3-soc, beschikt het nieuwe model over de M4 en een grotere minimumhoeveelheid werkgeheugen. Gebruikers kunnen ook aan de slag met meer Thunderbolt-poorten. De M4-gebaseerde iMac is begin volgende maand beschikbaar. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ok, Apple is niet de goedkoopste. Maar extra geheugen, de prijs niet omhoog (zeker niet als je inflatie meetelt), valt voor Apple wel mee.

Zeker, alleen jammer dat er nog steeds geen vervanger is voor de 27-inch iMac.
Volgens mij is dit echt een bewuste keuze om de andere verkopen niet te kannibaliseren. Het zou mij niet verbazen moest een 27" iMac zeer goed verkopen.

Volgens mij is dit echt een bewuste keuze om de andere verkopen niet te kannibaliseren. Het zou mij niet verbazen moest een 27" iMac zeer goed verkopen.
Ik denk het ook. De rumor mill beweert al wat langer dat een 'pro' variant zou uitkomen, met een groter scherm, iets rond 30-inch of / en met pro chips.. Denk alleen als ze dat gaan doen, word het niet dit jaar. Andere kant, wat doen ze dan met de Mac studio? Nu is het verhaal, groter scherm, mac studio + apple scherm

Zeker, alleen jammer dat er nog steeds geen vervanger is voor de 27-inch iMac.
Zelfs dat zou voor mij nog te klein zijn om aan een iMac te beginnen, ik werk al een aantal jaar met een 32" scherm en dan is er geen weg terug meer.
Ben dus razend benieuwd wat de Mac Mini gaat doen qua configuraties en prijsstelling.

Ik denk het ook. De rumor mill beweert al wat langer dat een 'pro' variant zou uitkomen, met een groter scherm, iets rond 30-inch of / en met pro chips.. Denk alleen als ze dat gaan doen, word het niet dit jaar. Andere kant, wat doen ze dan met de Mac studio? Nu is het verhaal, groter scherm, mac studio + apple scherm
Goh, ik weet het niet. Heb zelf een Mac Studio gehad maar zou nooit een krachtige iMac kopen. Alleen al de gedachte om een perfect scherm te moeten wegsmijten als ik een nieuwe machine wil...

Goh, ik weet het niet. Heb zelf een Mac Studio gehad maar zou nooit een krachtige iMac kopen. Alleen al de gedachte om een perfect scherm te moeten wegsmijten als ik een nieuwe machine wil...
Ik heb meerdere 27-inch iMacs gehad, eerdere modellen kon je trouwens wel als scherm gebruiken. Maar dat was ook periode dat de Mac Studio nog niet bestond.. Ik vindt alleen die Apple schermen zo rete duur.. Nu zijn ze ook wel goed, dat is waar. Maar voor Mac Studio + Apple scherm, was de 27 inch iMac echt goedkoper. Maar goed, je kan nu ook kiezen voor de nieuwe Mac Mini

Ik heb meerdere 27-inch iMacs gehad, eerdere modellen kon je trouwens wel als scherm gebruiken. Maar dat was ook periode dat de Mac Studio nog niet bestond.. Ik vindt alleen die Apple schermen zo rete duur.. Nu zijn ze ook wel goed, dat is waar. Maar voor Mac Studio + Apple scherm, was de 27 inch iMac echt goedkoper. Maar goed, je kan nu ook kiezen voor de nieuwe Mac Mini
Absoluut, het losse Apple scherm was ook erg duur. Ik heb altijd een non-Apple scherm gebruikt. Een degelijke LG doet het ook zeer goed.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh