ASUS ROG Crosshair X870E Extreme moederbord zou meer dan 1.000 euro kosten

Lid geworden
mrt 6, 2017
Naast de ASUS ROG Crosshair X870E Apex, die vanaf begin april in de winkels ligt, zal ASUS de komende dagen en weken waarschijnlijk een tweede vlaggenschip-moederbord voor de AM5-socket en daarmee de Ryzen-processors van AMD presenteren: de ROG Crosshair X870E Extreme. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat hoop ik idd voor ze lol.
Was benieuwd naar de verkoopaantallen en of het meer een showcase is kijk eens wat we kunnen als merk.
Dat is het deels. Zelf ben ik best een bordjesliefhebber, zelfs al voordat ik aan het schrijven over borden begon. Prive heb ik een nogal duur X570-bord in een van mijn systemen zitten. Dat bord had op dat moment als een van de weinige een 10 gigabitnetwerkpoort en Thunderbolt. Dat vond ik toen belangrijk. Als ik nu niet zo druk bezig zou zijn met het schrijven van reviews en het ophalen van informatie op evenementen dan zou ik nu ook wel weer voor een bord in het hogere segment gaan. Ik vind persoonlijk de MSI Z890 Carbon WiFi een fijn bordje, bijvoorbeeld. Dat is een bord dat ook niet goedkoop is.

Ik heb zelf een Asus Crosshair VIII Formula x570 bord voor mijn daily. Direct gekocht bij de introductie in 2020. Was ook al €650. Vond ik toen al erg duur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh