Asus ZenScreen Smart Monitor MS27UC. Stijlvolle monitor met Google TV aan boord

Lid geworden
mrt 6, 2017
Wat is het verschil tussen een monitor en een televisie? Het juiste technische antwoord: een tv heeft een tuner en een monitor niet. Met de opkomst van streamingdiensten wordt het echter steeds aantrekkelijker om een monitor als televisie te gebruiken. De Asus ZenScreen Smart Monitor MS27UC springt precies in het gat tussen monitor en tv. Het is een monitor, maar lijkt een stijlvolle televisie, en heeft naast de standaard mogelijkheden ook Google TV aan boord. Een aantrekkelijke keuze voor mensen met een klein huis of voor wie af en toe ook weleens achter het bureau wil kunnen ontspannen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind het scherm behoorlijk aan de prijs voor de specs.

Laatst bewerkt:
Streamingsdiensten kun je toch op elke pc + bijbehorende monitor installeren en kijken? Daar is toch geen tussenvorm van TV en montor voor nodig?
En maar 27", die ga je toch niet als TV in je woonkamer neerzetten? Voor op mijn bureau vind ik 27" (bij 4k) zelfs nog te klein, dat moet toch minimaal 32" zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh