Bugjes en meer ongedierte

Frank Everaardt

Administrator
Lid geworden
mrt 6, 2024
Geef in deze thread bugs en andere vaudjes die je op Ti tegenkomt op. Dankzij jouw hulp kunnen we deze site nog beter maken.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
zie in diverse artikelen steeds tekst dubbel verschijnen.

1715532723741.png

Bij de iPhone 13 Mini review kloppen de specificaties niet.

Schermafbeelding 2024-05-13 151027.png

De 13 Mini is geen Pro heeft een A15 Bionic chip en een 5,4 inch Super Retina XDR-display.

Op pagina 4 "specificaties" van de Asus ROG Strix Scope II review ontbreken de specificaties.

Laatst bewerkt:
Op de eerste pagina van het artikel Windows 11: upgraden en installeren.. staat een tabel die als het Dark Theme ingesteld staat de tekst ook in een donkere kleur laat zien.

(getest met desktop chrome en desktop edge)

Bekijk bijlage 147
Dank voor je melding. Ik heb aangepast en gaat nu wel goed in dark mode van de site.

Niet echt een bug, maar ik kwam nog een stukje Engels tegen: "Persistent Alerts Enabled" , onderin

1716969606687.png

Oei, hierbij moest ik wel even diep gaan graven om die optie te vinden. Ik heb een vertaling gemaakt en toegevoegd.

Haha, nou ik heb nog 1 voor je zie ik net: in dezelfde pagina:

"alert_opt_out_badge_award" Wat het doet, geen idee....

1716972784566.png

Bij de iPad Air 2024 review word de laatste alinea van pagina 1 weer herhaald op pagina 2.

Bij de MSI Cubi 1M review is de pagina invulling niet helemaal goed gegaan, pagina 4 is leeg en op pagina 5 staan zowel de tests als de specificaties.

De RSS feed geeft erg weinig informatie door. Ik twijfel tussen een feature request en een bugmelding. Alleen de titel, link, categorie en publicatiedatum. Kan hier de thumbnail en een korte samenvatting bij komen? Misschien ben ik oud, RSS is nog steeds erg fijn om te gebruiken :)

Voorbeeld op start.me:
2024-08-08 00_21_52 sidekick.png

Voorbeeld in FreshRSS:
1723069396082.png

Tweakers in FreshRSS:
1723069412248.png

Laatst bewerkt:
De RSS feed geeft erg weinig informatie door. Ik twijfel tussen een feature request en een bugmelding. Alleen de titel, link, categorie en publicatiedatum. Kan hier de thumbnail en een korte samenvatting bij komen? Misschien ben ik oud, RSS is nog steeds erg fijn om te gebruiken :)

Voorbeeld op start.me:
Bekijk bijlage 223
Voorbeeld in FreshRSS:

Tweakers in FreshRSS:
Dit is een feature request. Ik ga niets beloven, maar heb het op de lijst gezet.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh