Bugjes en meer ongedierte

De tekst staat te dicht op elkaar.
Zowel Opera als Firefox
Oppo A54s

Screenshot_2025-03-19-19-01-17-10_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een jaar TechnologyInsider: Test en Win een Kioxia Exceria Plus G3 2TB-ssd!

Gefeliciteerd TI !!

Ik kan alleen de felicitaties niet doen bij dit item.

Niet echt een "bug" maar valt mij op dat de performance van deze website tegen valt.
Het laden duurt soms lang....
Wie weet is het een probleem aan mijn kant of herkennen meer mensen dit probleem?

Niet echt een "bug" maar valt mij op dat de performance van deze website tegen valt.
Het laden duurt soms lang....
Wie weet is het een probleem aan mijn kant of herkennen meer mensen dit probleem?
Was mij nog niet opgevallen, maar ik merk nu dat als ik een artikel aanklik het duidelijk een paar seconden duurt voor het artikel verschijnt inderdaad.

Hmm, interessant. Hebben jullie meer informatie? Zoals de tijden en het type content?

Bij mij rond 09:50 uur. Duurde 10 seconden voordat de website (hoofdpagina) geladen was.
Op dat moment een ping gestuurd naar technologyinsider.nl (alle 4 pakketjes request out)
Zal het is in de gaten houden qua tijden etc
Net nog een ping gedaan, dit is niet goed
67ebe01e669a4-Capture22.JPG

Laatst bewerkt:
Bij mij rond 09:50 uur. Duurde 10 seconden voordat de website (hoofdpagina) geladen was.
Op dat moment een ping gestuurd naar technologyinsider.nl (alle 4 pakketjes request out)
Zal het is in de gaten houden qua tijden etc
Net nog een ping gedaan, dit is niet goed
67ebe01e669a4-Capture22.JPG
Inmiddels is er wat aan de servertechniek verandert waardoor Ti wat sneller zou moeten zijn. Wanneer er wederom problemen zijn: dan hoor ik het graag!

Top, ik zal de performance in de gaten houden, bedankt voor de feedback.

Goedemorgen!

De review van de RTX 5060 ti bevat wat onvolkomenheden:
- Algemeen: geen plaatjes van de producten.
- Pagina 10: geen titel
- en er is ook wat vreemds met de benchmarkresultaten. Zie de opmerkingen van MS DOS Retro:

Goedemorgen!

De review van de RTX 5060 ti bevat wat onvolkomenheden:
- Algemeen: geen plaatjes van de producten.
- Pagina 10: geen titel
- en er is ook wat vreemds met de benchmarkresultaten. Zie de opmerkingen van MS DOS Retro:
Dannk voor je melding. De 5070 en 4070 wilden onder bepaalde games niet lekker werken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh