Dit bieden de 2025-modellen van Synology: DS925+, DS1525+ en DS1825xs+, DS425+, DS525+, DS725+ en DS625slim

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nog niet zo lang geleden waren we met TechnologyInsider in Parijs om kennis te nemen van de nieuwste innovaties voor de zakelijke markt van Synology. Dit jaar kunnen we ook een groot aantal nieuwe hardwareproducten verwachten van het merk. Daarbij valt op dat het afrekent met een van de belangrijkste nadelen van de nas-apparaten van het merk: de langzame netwerkaansluitingen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Meh valt echt tegen.
Oude socs van generaties geleden en alleen een snellere netwerk aansluiting.
Laatste zou ook echt tijden worden.
Vind ze top qua software, maar qua hardware lopen ze echt achter.

Vind ze top qua software, maar qua hardware lopen ze echt achter.
Qua hardware is het nooit indrukwekkend geweest bij Synology maar op één of andere manier werkt het altijd uitstekend, het enige minpunt dat ik kan bedenken is de trage opstart.

Nee, vind dat ze teveel achteroverleunen qua software en de hardware een beetje verwaarlozen.
Begrijp me goed heb zelf 2 nassen van ze atm en 2 van een ander merk. Die laatste 2 worden vervangen door iets nieuws, dienden alleen als opslag ivm de ouderdom.
Was eerst van plan om een 1voudige nas te halen ter vervanging van die 2.
Maar dat laat ik varen ga nu 1 van mijn main nassen die 2 laten vervangen en ga een betere kopen als main.
Zit nu te twijfelen, ja de software is top en een nieuwe nas van ze is op kleine veranderingen na gewoon vertrouwd.
Maar als je even de software weglaat of denkt en je kijkt na de concurrentie oef wat je daar krijgt qua hardware voor die prijs.
Twijfel twijfel lol.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh