Dynabook en NEC brengen de optische drive terug naar de laptop

Lid geworden
mrt 6, 2017
Dynabook en NEC brengen de optische drive terug naar de laptop. In de nieuwe Dynabook T-serie kan er gekozen worden voor een Blu-ray Disc drive of een DVD Super Multi-Drive. De NEC Lavie N16 kan uitgerust worden met een DVD Super Multi-Drive. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gebruik mijn bluray-branders en dvd-branders elke dag.
Zou echt niet zonder willen bij mijn pcs en workstations.

Gebruik mijn bluray-branders en dvd-branders elke dag.
Zou echt niet zonder willen bij mijn pcs en workstations.
Waar gebruik je ze voor dan?

Ik heb ze ook nog in elke PC. Ik brand enkel eens wat voor een installatie CD of Audio CD. Voor backup vind ik het te onbetrouwbaar.

Het is al weer 12 jaar geleden dat ik afscheid heb genomen van de optische drive en ik heb het geen moment gemist.

Waar gebruik je ze voor dan?
Backups heb ik op mijn nassen staan, dus daar niet voor.
Retro pcs bv de oude games die ik op disk heb staan.
Archiveren van zaken die op schijf staan.
Koop nog vaak software op disk, die krijg je bij sommige Duitse bladen, al word dat wel minder.
Schijven maken voor besturingssystemen, anders ben ik teveel sticks kwijt.

Ik heb ze ook nog in elke PC. Ik brand enkel eens wat voor een installatie CD of Audio CD. Voor backup vind ik het te onbetrouwbaar.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh