Fractal lanceert eigen Refine bureaustoelserie

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als je jezelf een serieus gamingmerk vindt, dan ontkom je er niet meer aan om ook je eigen gamingstoel te ontwikkelen. Dat is precies wat Fractal heeft gedaan met hun eigen Refine-stoel. Het idee hierachter was om een comfortabele, veelzijdige plek te creëren om te zitten, zodat je je volledig kunt richten op de gamingervaring, aldus Fractal. Het bedrijf haalde inspiratie uit Scandinavisch meubelontwerp en onderzoek-gebaseerd ergonomisch design, om de ergonomie van high-end bureaustoelen te combineren met esthetiek om je gaming setup te verbeteren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik hoop wel dat er ooit nog een bedrijf komt met een echt sterk verhaal over wat er (buiten het slappe kletspraatje van een marketingbureautje) nu precies gaming is aan zo'n 13 in een dozijn bureaustoel.

Ik hoop wel dat er ooit nog een bedrijf komt met een echt sterk verhaal over wat er (buiten het slappe kletspraatje van een marketingbureautje) nu precies gaming is aan zo'n 13 in een dozijn bureaustoel.
Ik ben het wel beetje met eens, voelt we allemaal, kijk mij nou, wij kunnen ook een gaming bureaustoel maken..

Het gamingplaatje is inderdaad vaak een beetje erbij gezocht. Toch zijn er best goede stoelen verkrijgbaar. Denk aan de TC500 van Corsair die we onlangs hebben besproken of de stoel die Logitech met Herman Miller op de markt heeft gezet.

Het gamingplaatje is inderdaad vaak een beetje erbij gezocht. Toch zijn er best goede stoelen verkrijgbaar. Denk aan de TC500 van Corsair die we onlangs hebben besproken of de stoel die Logitech met Herman Miller op de markt heeft gezet.
Ik sluit zeker niet uit dat er goede stoelen bij zitten maar dat is bij kantoor en directie stoelen ook het geval, wat ik bij veel randzaken (het zijn niet alleen stoelen) mis is een gedegen onderbouwing om een "gaming" label te rechtvaardigen, zoals het tegenwoordig bij de meeste hardware vrij duidelijk is waarom het voor gaming bedoeld is.

wat ik bij veel randzaken (het zijn niet alleen stoelen) mis is een gedegen onderbouwing om een "gaming" label te rechtvaardigen,

Dan zou je toch al snel moeten denken aan een stoel met ingebouwd hardware als joystick, muis, keyboard. Of die stoelen die bij simulators gebruikt worden. Al het andere heeft naar mijn mening niks met gaming te maken.
Want als je in een racegame het liefst in je slOpel rond crosst, is de meest realistische ervaring om een stoel uit die auto van de sloop te halen en die op een onderstel te bakken :ROFLMAO:
Kost je hooguit 50 euro

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh