HP Elite x360 1040 G11 Review. Uitstekende laptop voor zakelijk gebruik

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de HP Elite x360 1040 G11. Dat is een zakelijke laptop met veel interessante punten, waardoor het een prima keuze is als je op zoek gaat naar een werkmachine. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Er staat op pagina 1:
De Elite past daarmee dus in het rijtje van de aanmerkelijkere Acer Travelmate P6, Asus Expertbook P5 en Lenovo X1 Carbon, die we eerder bekeken hebben.

Er mist iets na aanmerkelijkere volgens mij (en ik denk dat hier aanmerkelijk goedkopere had moeten staan en volgens mij is aanmerkelijkere geen goed woord ;)).

Verder leuke review en inderdaad heel duur. Het zou wel leuk zijn om een Dell machine te reviewen, die heeft, net als HP, een grote zakelijke client base en dito ondersteuning (alhoewel dit soms behoorlijk tegenvalt, reden dat ze bij ons over zijn gegaan om Dell machines via een reseller te kopen zodat er support vanuit daar geregeld kan worden). Zoiets als dit: https://www.dell.com/nl-nl/shop/cty/pdp/spd/precision-16-7680-laptop

Zoals dat hoort bij moderne ‘AI-laptops’ heeft ook dit model een toets voor CoPilot van Microsoft meegekregen. Dat kan handig zijn als je deze functionaliteit gebruikt. Als we naar de specificaties kijken dan blijkt dat deze laptop nog niet volledig geschikt is voor CoPilot+ van Microsoft.
Voor zover ik kon zien op de HP pagina wordt er ook niet geadverteerd met Co-pilot ondersteuning op deze machine. Opvallend is het wel inderdaad voor een nieuw apparaat.
Wellicht een kwestie van consolidatie op gebruikte onderdelen.

Voor zover ik kon zien op de HP pagina wordt er ook niet geadverteerd met Co-pilot ondersteuning op deze machine. Opvallend is het wel inderdaad voor een nieuw apparaat.
Wellicht een kwestie van consolidatie op gebruikte onderdelen.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd wanneer ze met een Ultra 200-versie komen van deze machine.

De werkelijke aanschafprijs van een zakelijke laptop wijkt vaak af van de officiële retailprijs voor een organisatie.
Dit soort machine wordt vaak onder contract aangekocht (en bulk) waardoor de prijs sterk naar beneden gaat.

De werkelijke aanschafprijs van een zakelijke laptop wijkt vaak af van de officiële retailprijs voor een organisatie.
Dit soort machine wordt vaak onder contract aangekocht (en bulk) waardoor de prijs sterk naar beneden gaat.
Dat staat ook in de tekst

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh