HP-ondersteuning bellen? Dan mag je minimaal een kwartier wachten

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
71,463
HP, of Hewlett-Packard, een grote Amerikaanse computer- en randapparatuurfabrikant, heeft iets nieuws bedacht om klanten vaker gebruik te laten maken van online ondersteuning. The Register kwam er namelijk achter dat er intern wordt gecommuniceerd dat wanneer je contact opneemt met HP-support, je standaard 15 minuten in de wacht staat. Dit zou gelden in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk, Duitsland en Italië, hoewel de kans groot is dat dit in meer landen wordt ingevoerd. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Berichten als dit zijn natuurlijk al geen positieve reclame, goede service weegt mee bij het afwegen van een aankoop en dit is dan gelijk het eerste minpunt bij alle HP producten.
Geen handige actie dus.
 
Juist dit zou iets moeten zijn waar aandeelhouders even aan de bel moeten trekken met de vraag waarom een publiek bedrijf de indruk lijkt te geven dat het juist minder klanten wilt.
 
Ja een hoop bedrijven proberen je het steeds moeilijker temaken om ze rechtstreeks tebellen.
Mail maar, live chat en chatbots die soms zo ...... zijn.
 
Juist dit zou iets moeten zijn waar aandeelhouders even aan de bel moeten trekken met de vraag waarom een publiek bedrijf de indruk lijkt te geven dat het juist minder klanten wilt.
Aandeelhouders zijn vaak geïnteresseerd in kostenbesparingen. Indien deze maatregel er voor zorgt dat er minder supportmedewerkers aan de telefoon nodig zijn, zijn ze wellicht voor.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh