Huawei FreeArc: open-ear oordopjes met oorhaken nu ook beschikbaar in Nederland

Lid geworden
mrt 6, 2017
Huawei heeft de Free Arc-oortjes uitgebracht in Nederland. De Chinese fabrikant kondigde deze draadloze dopjes al eerder aan, maar maakt ze nu ook beschikbaar in onze regio. Ze hebben een adviesprijs van 120 euro. Vroege kopers genieten twee tientjes korting via de webshop van Huawei met de code A20FREEARCNL. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Elke keer als ik die oordopjes met haken zie, moet ik terugdenken aan de Chaintech Body Theater oordoppen. Die werden meegeleverd hun moederborden. Deze zaten voor geen meter.
Deze Huawei zien er wel een stuk beter uit. En zittewn waarschijnlijk ook vele malen beter

Ziet er leuk uit (vooral in het groen) en het open concept spreek me helemaal aan maar met een oplaad case van bijna 68x68x26.5 mm is dit geen praktische set voor onderweg.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh