McAfee veroorzaakt opnieuw problemen, ook op nieuwe Snapdragon X ARM-PC's

Lid geworden
mrt 6, 2017
John McAfee mag dan al een tijdje onder de zoden liggen, maar zijn virusscanner blijft hardnekkig aanwezig. Ook nieuwe pc's met de nieuwste generatie Snapdragon X-processors ondervinden dezelfde problemen bij het de-installeren van McAfee-antivirussoftware. Fabrikanten zoals Lenovo, Asus, Acer, Dell, HP, Samsung en Medion blijven dezelfde fout maken door McAfee “beveiligingssoftware” vooraf te installeren, die naderhand bijna niet te verwijderen is. Een snelle zoektocht op het internet onthult dat veel nieuwe gebruikers problemen hiermee ervaren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat gewone gebruikers hier tegenaan lopen snap ik nog, maar ik zie vooral klachten van mensen die in het tech wereldje zitten.
Die zouden van dit soort praktijken op de hoogte moeten zijn want het speelt al jaren, dan laat je fabrikanten die dit soort fratsen uithalen toch gewoon links liggen, persoonlijk mag ik dat graag doen.
Als ik al eens in het kader van "help de leek" op een dergelijk systeem stuit dan ga ik meestal voor een schone installatie, dan ben je gelijk ook van alle andere overbodige bloatware af die fabrikanten op pc's zetten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh