Microsoft gaat automatisch nieuwe Outlook installeren op Windows 10-PC's

Lid geworden
mrt 6, 2017
Windows 10-systemen gaan binnenkort automatisch de nieuwe Outlook-app installeren. Dat bevestigt Microsoft via het Microsoft 365 Admin Center (ID MC976059). Hoewel gebruikers de installatie niet kunnen voorkomen, kan de nieuwe app na installatie wel gewoon verwijderd worden. Daarnaast blijft Outlook Classic voorlopig werken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb het nieuwe outlook in 2023 gelijk uitgeprobeerd en ook direct weer teruggedraaid, reclame verhuld als inkomende mail zodat de kans wat groter is dat je het aanklikt, dat heten slinkse praktijken en die zijn een zichzelf en gebruikers respecterend bedrijf onwaardig.
Overigens pas nog een W11 laptop ingesteld en je krijgt nu de optie om de reclame als banner in te stellen, Microsoft ontsiert dus de eigen software met reclame banners en daarnaast hebben ze dan ook nog de illusie dat ze een premium ervaring bieden. :rolleyes:

Vreemde actie, want ik heb geen enkele Outlook geinstalleerd en verwacht dus ook niet een ongevraagde update te krijgen. We zullen zien.
Ze gaan vast wel even een poging doen om je over te halen Outlook te gebruiken :d

Ik heb het nieuwe outlook in 2023 gelijk uitgeprobeerd en ook direct weer teruggedraaid, reclame verhuld als inkomende mail zodat de kans wat groter is dat je het aanklikt, dat heten slinkse praktijken en die zijn een zichzelf en gebruikers respecterend bedrijf onwaardig.
Overigens pas nog een W11 laptop ingesteld en je krijgt nu de optie om de reclame als banner in te stellen, Microsoft ontsiert dus de eigen software met reclame banners en daarnaast hebben ze dan ook nog de illusie dat ze een premium ervaring bieden. :rolleyes:
Oh joy.. Ik wil van de zomer een compleet nieuwe instal aangezien mijn C schijf een 10jaar oude M4 is en mijn back-up HDD kuren vertoond. Die reclame in outlook is me nu al het bloed onder de nagels, Windows 11 moet ik nog meemaken.

Vind met de nieuwe Outlook weinig mis mee, op 1ding na de reclame.
Ben benieuwd of er een progje of aanpassing is zodat het uit te schakelen is?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh