Microsoft ziet eindelijk weer groei in Windows 11; marktaandeel op hoogste niveau sinds release

Lid geworden
mrt 6, 2017
Windows 11 is nog steeds een stuk minder populair dan Windows 10, maar daar lijkt nu langzaam verandering in te komen. Het nieuwste besturingssysteem van Microsoft heeft eindelijk de mijlpaal van 30% marktaandeel bereikt, waarmee het nu een hoger marktaandeel heeft dan ooit tevoren. Het marktaandeel van Windows 10 is echter nog ruim twee keer zo hoog met 65%. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Vind dat windows 11 eigenlijk veelste vroeg op de markt is gezet.. Hardware voor co-pilot is er eigenlijk nogal weinig of nauwlijks.
Heb het wel op een minder belangrijke pc draaien waar ik het altijd nog eraf kan halen..
Maar voor een belangrijke pc blijf ik denk ik liever nog wel even op windows 10 hangen.

Vind dat windows 11 eigenlijk veelste vroeg op de markt is gezet.. Hardware voor co-pilot is er eigenlijk nogal weinig of nauwlijks.
Heb het wel op een minder belangrijke pc draaien waar ik het altijd nog eraf kan halen..
Maar voor een belangrijke pc blijf ik denk ik liever nog wel even op windows 10 hangen.
Windows 11 is toch al sinds oktober 2021 op de markt. Copilot is gewoon een recente toevoeging. Als OS is Windows 11 stabiel, in het begin durfde het wel eens mis te gaan met updates, maar dat is onderhand ook wel in orde (en het dit heeft wel met elke versie van Windows gespeeld).
Het vervelende van Windows 11 is al de telemetry en data verzameling, dit is volgens mij echt een pijnpunt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh