Motorola Razr 60-serie moet op 24 april verschijnen en is veel sneller dan voorganger

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi toestel, ik heb helaas niet zoveel met het besturingssysteem anders stond dit bovenaan m'n shortlist.

Zijn idd zeer fijne flippers, zelf heb ik er ook 1 bevalt erg goed.
En hoe zijn ze kwalitatief tegenwoordig?
Ik heb de oorspronkelijke "voorouder" van dit toestel nog liggen en het is jammer dat er geen netwerk ondersteuning meer voor is want alles werkt nog zoals het hoort.
Zelfs het scharnier werkt nog perfect en met de zelfde kracht als ruim 2 decennia geleden, nooit meer is het opnemen en afsluiten van een telefoongesprek zo cool geworden "Beam me up, Scotty" :d

Ik heb de oorspronkelijke "voorouder" van dit toestel nog liggen en het is jammer dat er geen netwerk ondersteuning meer voor is want alles werkt nog zoals het hoort.
Zelfs het scharnier werkt nog perfect en met de zelfde kracht als ruim 2 decennia geleden, nooit meer is het opnemen en afsluiten van een telefoongesprek zo cool geworden "Beam me up, Scotty" :d
Volgens mij is dat prima. Uiteraard moet je ze niet mishandelen. Ik gebruik al een kleine twee jaar een OnePlus Open en dat gaat probleemloos.

Volgens mij is dat prima. Uiteraard moet je ze niet mishandelen. Ik gebruik al een kleine twee jaar een OnePlus Open en dat gaat probleemloos.
Het open en dicht "slaan" van de oude Razr's ging best wel met kracht en gaf behoorlijke tikken, het scheelde dus niet veel met mishandelen maar op één of andere manier konden ze er tegen.
Maar je bent nu echt het scherm aan het vouwen dus dat is weer van een andere orde en daar zou ik deze aanpak ook niet op los laten.

Kwaliteit is zeer goed, scherm ook btw.
Gewoon een goede en snelle smartphone.
Zelfs de plek waar het scherm vouwt is bij openklappen bijna niet zichtbaar, behalve als je hem schuin houd.
Het is voelbaar maar absoluut niet hinderlijk.
Ja die oerversies waren idd cool, zelf nooit gehad.
Post automatically merged:

Het open en dicht "slaan" van de oude Razr's ging best wel met kracht en gaf behoorlijke tikken, het scheelde dus niet veel met mishandelen maar op één of andere manier konden ze er tegen.
Maar je bent nu echt het scherm aan het vouwen dus dat is weer van een andere orde en daar zou ik deze aanpak ook niet op los laten.
Open en dicht doen vd Razr kan ik met 1 hand, tis effe oefenen in het begin.
Maar gaat niet zo lomp en hard als bij de oude versies van eerder zoals jij het omschrijft.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh