Nieuwe fora

Frank Everaardt

Administrator
Lid geworden
mrt 6, 2024
Vandaag hebben we onder consumentenelektronica een aantal nieuwe fora toegevoegd. Onder andere televisies, thuisbioscoop, hoofdtelefoons en in ears hebben een eigen plekje gekregen.

Dit hebben we gedaan om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Misschien nog een koop(gezocht) & verkoop hoek?

Ik ben daar nog wat huiverig voor omdat ik elders veel gedoe heb gezien met dit soort fora.

Is het misschien een idee om nog een (gebruikers) produkt reviews forum onder "community en overig" te maken? En deze te koppelen aan een duidelijke link onder de 3 streepjes (community)?

Is het misschien mogelijk om weer een service fora op te zetten voor bedrijven? Zoals het eerder was op HWI.info

Goeie suggestie, ik zal het meenemen in mijn gesprekken met de fabrikanten.

Top ik hoop dat MSI ook weer van de partij kan zijn..

Maar zou leuk zijn als coolermaster , corsair ect ook een gedeelte hebben.

Volgens mij heeft Coolermaster ook een gedeelte op HWI gehad, alleen was MSI actiever.

Hey,
Ik kom er net achter dat mijn nieuwe monitor in aanmerking komt voor Shout out for MSI. Dit is een aktie die ze al jaren hebben waarin ze Steamwallets weggeven voor gebruikersreviews. Misschien kan er iets geregeld worden met MSI dat er ook reviews geplaatst mogen worden op TI? Lijkt mij een win/win situatie.

Hey,
Ik kom er net achter dat mijn nieuwe monitor in aanmerking komt voor Shout out for MSI. Dit is een aktie die ze al jaren hebben waarin ze Steamwallets weggeven voor gebruikersreviews. Misschien kan er iets geregeld worden met MSI dat er ook reviews geplaatst mogen worden op TI? Lijkt mij een win/win situatie.
Ik zal het ze eens vragen

Wat zouden jullie ervan vinden om een extra box in de zijbalk toe te voegen voor de user reviews?

Wat zouden jullie ervan vinden om een extra box in de zijbalk toe te voegen voor de user reviews?

Waar? Op de website of in het forum?

Op de website zeg ik ja, op het forum zou het mooi zijn als de volledige breedte van het forum behouden blijft, zoals deze nu is.

vind ook dat het forum zo moet blijven.

Als je iets op de hoofdpagina wilt doen, geen probleem mee.

PC aankoopadvies of startersvragen. Ik heb net een videokaart verkocht en blijkbaar heb je nog steeds shops die klanten van alles en nog wat aansmeren zolang het maar opstart. Had ook altijd het idee dat dat soort topics zorgde voor nieuwe leden.

PC aankoopadvies of startersvragen

Startersvragen zouden onder "Hulp en ondersteuning" kunnen
PC Aankoopadviezen onder "PC-samenstelling en upgrades"

Het is alleen wat rommelig. Nieuws en door community gecreëerde topics door elkaar.

Door TI gecreëerd nieuws zou beter passen in "Nieuwsoverzicht" met daarin betreffende subfora. Dit forum is nu nog leeg
Hetzelfde geldt voor Reviews. Een eigen forum aanmaken met subfora

Tevens staan er diverse door TI gecreëerde berichten in de keuvelhoek, die in andere fora zouden moeten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh