Omzet Europese gamesmarkt daalt met 29%

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Sta er van te kijken dat ''Triple A'' nog zo veel invloed uitoefent, als geheel komt het steeds meer over als wegwerpvermaak zonder enkele toegevoegde waarde en vol met microtransacties.

Welicht is dit ook een onderdeel ervan:

Een game als Indiana Jones had ik nog wel willen kopen. Maar die systeemeisen zijn belachelijk. En voor de PS4 lijkt hij ook niet te komen.

Een game als Indiana Jones had ik nog wel willen kopen. Maar die systeemeisen zijn belachelijk. En voor de PS4 lijkt hij ook niet te komen.
Wat dat betreft is de Xbox echt wel een goede deal, ik speel 'm nu inbegrepen bij Game Pass Console.

Sta er van te kijken dat ''Triple A'' nog zo veel invloed uitoefent, als geheel komt het steeds meer over als wegwerpvermaak zonder enkele toegevoegde waarde en vol met microtransacties.
Persoonlijk vind ik vele AAA titels ook zeer matig. Maar ze zorgen wel voor een groot deel van de omzet. Zelf kijk ik meer en meer naar de indy en niche games

Topgame, en al helemaal fantastisch als ie gewoon bij de game pass zit.
Dat is het grote voordeel van een Xbox abonnement t.a.v. een Playstation abonnement, de toptitels krijg je erbij en Sony verkoopt ze liever apart.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh