Ookla deelt statistieken over Nederlandse internetverbindingen van het laatste half jaar

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
We zijn benieuwd hoe jullie zelf de internetconnectiviteit van je eigen provider ervaren!

Daarvoor hebben we dit topic:

Over de verbinding zelf ben ik heel tevreden. (Odido)
Goedkoper en sneller dan het kabelalternatief van Ziggo. Daarnaast bij glas ook nog geen hinder ondervonden van "onderhoudswerkzaamheden", waar ik dat bij Ziggo wel met regelmaat had.

Als klant van Delta is het leuk om te zien dat ze ook daadwerkelijk de beste zijn, bijkomend voordeel is dat de uptime ook iets van 99.99% is. Het enige onhandige is dat in het begin van het afsluiten van mijn abonnement mijn persoonlijke informatie is doorgegeven aan telemarketers die vervolgens opbellen of je interesse hebt in een mobiel abonnement ''van Delta.''
Een ander opmerkpuntje is dat het overstappen naar een nieuwe router (bijvoorbeeld van eentje die Wifi 5 ondersteund naar Wifi 6) niet vanzelf gebeurt en als je dan opbelt met de vraag of dit mogelijk is krijg je de keuze tussen een router die ze zelf opsturen (met minstens een week downtime) of de vraag of je niet gewoon zelf een bridge wilt aanleggen (niet erg elegant.)
Dit alles klinkt misschien negatief maar dat is absoluut niet zo bedoelt, in een jaar of 5 waren dit mijn enige interacties met het bedrijf terwijl bij mijn vorige provider met koperen kabels de uptime dichter bij de 50% zat en er bijna wekelijks gebeld moest worden met de technische hulpdienst.

Daarvoor hebben we dit topic:

Over de verbinding zelf ben ik heel tevreden. (Odido)
Goedkoper en sneller dan het kabelalternatief van Ziggo. Daarnaast bij glas ook nog geen hinder ondervonden van "onderhoudswerkzaamheden", waar ik dat bij Ziggo wel met regelmaat had.
Mee eens, maar mobiel heb ik wel regelmatig kuren bij Odido.

Mee eens, maar mobiel heb ik wel regelmatig kuren bij Odido.

Mijn "Odido" mobiel dateert nog uit de tijd van T-Mobile.
Zeker al 5 jaar terug. Daar was ik wel tevreden over.
Hun 4G internet voor thuis was ook prima en stabiel met buitenantenne van Huawei.

5G klik en klaar van Odido met alleen de binnen ontvanger heb ik van oktober, tot december gehad. Die was in mijn geval niet stabiel genoeg binnenshuis.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh