Oppo Find X8 Pro Review. Oppo's nieuwe topmodel maakt haarscherpe foto's

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Find X8 Pro is het nieuwe topmodel van Oppo, een merk dat het de afgelopen tijd niet makkelijk had. Patent-trollen hebben met succes geprobeerd het merk van de markt te weren, maar nu is Oppo terug. En wel met een topmodel op basis van de nieuwe MediaTek Dimensity 9400, dat voor 1.149 euro in de handel zal verschijnen. ... verder lezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heel fijn dat Oppo terug is. Heb de X7 Ultra met China rom gehad en dat toestel maakte fantastische foto's met heel goede zoomlens. Maar een aantal zaken waren toch storend met de Chinese rom. Dus goed dat ze weer met volledige Android/Google functionaliteit te krijgen zijn.

Wat mij opvalt ten opzichte van mijn find x2 pro, is dat de resolutie minder geworden is. Niet dat je dit gaat merken.

Wel mooi te zien dat er 512 gb opslag in zit.

Wat mij opvalt ten opzichte van mijn find x2 pro, is dat de resolutie minder geworden is. Niet dat je dit gaat merken.

Wel mooi te zien dat er 512 gb opslag in zit.
Klopt, als ik kies tussen HD of ultra HD resolutie zie ik weinig verschil op zo'n klein scherm.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh