Oppo Reno13 FS Review

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Veel opslag en een nette camera. Zolang je niet teveel gamed op een smartphone is dit een aardig toestel.
Zelf zou ik eerder voor de Nothing Phone 3a gaan, vind ik een completer toestel maar de Oppo zal vast nog wel in prijs zakken.

Helaas maakt Oppo de beloofde updates bij mijn Reno12 F niet waar, want sinds augustus 2024 zijn er geen veiligheidsupdates meer geweest, laat staan een grote Android update. Dus die beloftes zijn heel leuk, maar niks waard.

Helaas maakt Oppo de beloofde updates bij mijn Reno12 F niet waar, want sinds augustus 2024 zijn er geen veiligheidsupdates meer geweest, laat staan een grote Android update. Dus die beloftes zijn heel leuk, maar niks waard.

Ik heb op mijn A54S nog updates gehad in februari

Lijkt er dan op dat de ze vooral focussen op updates vanaf een bepaalde prijsrange.
Toen ik deze aanschafte was die 230 euro ofzo. Nu zie ik hem voor rond de 100 euro.

De Reno 12F staat nog rond de 230 euro.

Ze zouden dan de goedkopere (oudere) telefoons beter ondersteunen?
Dat zou wel heel raar zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh