Philips OneUp is een elektrische dweil die 'altijd dweilt met schoon water'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Philips introduceert de OneUp elektrische dweil. Deze productlijn moet zich onderscheiden door een systeem met twee watertanks. Op die manier wordt vuil water apart opgeslagen en wordt er telkens schoon water afgegeven bij bewegingen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is accu capaciteit het enige verschil tussen de 3000 en de 5000?

Ik heb nu een stofzuigerrobot die ook kan dweilen de vloer een beetje nat maakt maar niet echt reinigt. Dus moet ik er altijd met de mop achteraan.
De OneUp lijkt mij een goede vervanger voor de mop, hoef ik ook geen 3 emmers water (schoon, spoel en vies) mee te slepen.

Ik heb nu een stofzuigerrobot die ook kan dweilen de vloer een beetje nat maakt maar niet echt reinigt. Dus moet ik er altijd met de mop achteraan.
De OneUp lijkt mij een goede vervanger voor de mop, hoef ik ook geen 3 emmers water (schoon, spoel en vies) mee te slepen.
Dit zijn en blijven allemaal hulpmiddelen die een beetje stof en vuil van de vloer voor hun rekening nemen, als je een echt schone vloer wil hebben zal je toch af en toe zelf een mop of stofzuiger ter hand moeten nemen.

Volgens de website van Philips heeft de 3000 een groter waterreservoir dan de 5000, zowel voor vuil als proper water.

Volgens de website van Philips heeft de 3000 een groter waterreservoir dan de 5000, zowel voor vuil als proper water.
Dank je voor het linkje.

Type accu is ook nog een verschil tussen beide modellen. De 3000 heeft een Nimh accu, de 5000 een Li-ion. Dan wordt het dus een 5000 als ik besluit hem aan te schaffen. Nimh accu's zijn mij te snel gaar.

Dit zijn en blijven allemaal hulpmiddelen die een beetje stof en vuil van de vloer voor hun rekening nemen, als je een echt schone vloer wil hebben zal je toch af en toe zelf een mop of stofzuiger ter hand moeten nemen.
Helemaal mee eens. Mijn woonkamer is ook nog eens niet echt robotvriendelijk. Maar stof wegzuigen waar die kan komen doet die prima. Af en toe met de stofzuiger langs de plinten blijft nodig maar ok.
De dweilfunctie daarintegen is gewoon met een nat doekje over de vloer slepen. Ik vind dat dat eigenlijk geen "dweilfunctie" mag heten, maar eerder "bevochtigen" i.o.d.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh