Post hier een foto van je nieuwste aanwinsten

Duik je nu meteen in het negatieve?

Eigen fotos van het produkt vallen heel anders uit dan de standaard van internet, gefotoshopte afbeeldingen. Dat zie je ook aan de geposte wasmachine/droger eerder.

En zoals @xzandr ook zegt.... het zijn nog geen aankopen.
Heel je excuus van vakantie gaat nergens over. Dan maak je toch foto's zodra je je produkten hebt? Of dit nu een week of weken later is maakt ook niks uit.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
En ja behuizing word aangekocht.
Je mis het hele punt hier, het gaat er niet om dat je bewijs moet leveren, het gaat er om dat je er met elkaar een leuke website van maakt met leuke topics om te bezoeken want dat kunnen op een site met forum Frank en het team niet alleen.
En smaken verschillen natuurlijk maar als het een topic vol met van het net getrokken plaatjes wordt vind ik daar niet veel aan.
@Van der Berg heeft zijn aankoop ook nog niet maar die maakt vast een foto in de winkel, ook prima en veel leuker dan het standaard promotie plaatje van LG.

Woensdag komt hij binnen morgen (16/04/2025) mijn nieuwe televisie en ben zo benieuwd. Ik ga er 9 modeljaren op vooruit van 2015 LG OLED naar 2024 OLED en krijg er nog eens 10-inch bij van 55-inch naar 65-inch en van Full-HD naar 4K UHD. Ik heb zelfs een LG 65-inch C4 overwogen, maar het verschil van ruim €600 en niet een enorm grote verschil tussrn B4 vs C4 na onderzoek via YouTube, heb ik voor een B4 gekozen.

Ik wilde eerst een 77-inch B4 kopen voor €1799. Ik heb te lang gewacht waardoor deze actie voorbij ging. Mijn nieuwe televisie heb ik gekocht voor €1199 met een aanbieding. Ik ga van WebOS 2 naar WebOS 24.

Verschil B4 vs C4:

Laatst bewerkt:
Dan maar geen eigen bijdrage meer posten hier.

De spijker op zijn kop...
Als het nou een eigen bijdrage was i.p.v. een geripte foto.....daar wordt het topic een stuk leuker van.

Nou met jou `bijdrage`word de sfeer i.i.g er niet beter op.
Jij kan gewoon erg slecht tegen kritiek of opmerkingen. Dat is op het andere fora zoals je zelf al aanhaalde al wel gebleken. Waar je zelfs topics en berichten gaat verwijderen...Heb geen zin meer in die discussies met jou. Ben die negatieve instelling van je wel beu. Je krijgt een opmerking en meteen "lijkt techfora wel"

Succes verder, hier ga je in negeerstand!

Zoals beloofd fotos van mijn nieuwe Creality K1C die ik 2 weken heb.
Moest even wachten op het Ikea Lack tafeltje die gister is binnen gekomen.

Bijlagen

• IMG_20250416_161546.jpg
    IMG_20250416_161546.jpg
    3.1 MB · Weergaven: 14
  • IMG_20250416_161557.jpg
    IMG_20250416_161557.jpg
    2.8 MB · Weergaven: 15
  • IMG_20250416_161516.jpg
    IMG_20250416_161516.jpg
    3.1 MB · Weergaven: 14
  • IMG_20250416_161533.jpg
    IMG_20250416_161533.jpg
    3.1 MB · Weergaven: 8
Mijn nieuwe LG OLED65B42LA is binnen en hij hangt op mijn oude muurbeugel Vogels Thin 215. Ze hebben de nieuwe muurbeugel van Vogels TVM 3405 SP meegenomen samen met de TV. Maar bleek niet nodig te zijn en bespaar mij €50.

Mijn oude LG 55EG910V
20250416_010448.jpg

Mijn nieuwe LG OLED65B42LA:
20250416_113315.jpg

20250416_113110.jpg

4K HDR 60FPS
20250416_122215.jpg

De eerste update:
20250416_175446.jpg

Eerste ervaringen:
Wat een waanzinnige televisie en wat groot. Ik merk gelijk het verschil met 55-inch. Ze hebben gezegd 77-inch is te groot voor mijn afstand. DVD-Recorder kon niet meer omdat Scart aansluiting via 3 stekkers. Is eruit gehaald. Geluid loopt via Digitale Coax naar mijn Logitech Z-5500 speakers.

Wat een verschil ervaar ik in beeldkwaliteit tussen het model 2015 naar 2024 ook in helderheid. Het is enorm wennen aan deze nieuwe formaat het is echt groot. Ik ben nu mijn tweede film van de dag aan het kijken op Netflix Premium 4K.

Reflecties vallen mee en bijna niet zichtbaar

Mooie TV VdB
Nu sparen nog voor fatsoenlijke audio want die Z5500 set is niet de beste.
Inmiddels is deze set 15 jaar oud hier en ik ze verspreid laten ophangen aan de plafond. Ze hebben 2 keer 20m kabels gebruikt om alles aan te sluiten. De kabels lopen via de goot onder de laminaat door naar de subwoofer.

Ik wilde de Logitech Z-906 de vervanger op de Z-5500. Ik zit ook met een andere probleem en dat de kabels onder het laminaat door loopt

Wat raden jullie mij aan?

Foto: een van de speakers en helemaal links en Centraal en helemaal rechts achter mij rechts en links 2 speakers
20250416_225505.jpg

20250416_230305.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie TV VdB
Nu sparen nog voor fatsoenlijke audio want die Z5500 set is niet de beste.

Als hij het goed doet, kan je er toch prima tevreden mee zijn?
Post automatically merged:

Mijn nieuwe LG OLED65B42LA is binnen en hij hangt op mijn oude muurbeugel Vogels Thin 215. Ze hebben de nieuwe muurbeugel van Vogels TVM 3405 SP meegenomen samen met de TV. Maar bleek niet nodig te zijn en bespaar mij €50.

Mijn oude LG 55EG910V
Bekijk bijlage 939

Mijn nieuwe LG OLED65B42LA:
Bekijk bijlage 940

Bekijk bijlage 941

4K HDR 60FPS
Bekijk bijlage 942

De eerste update:
Bekijk bijlage 943

Eerste ervaringen:
Wat een waanzinnige televisie en wat groot. Ik merk gelijk het verschil met 55-inch. Ze hebben gezegd 77-inch is te groot voor mijn afstand. DVD-Recorder kon niet meer omdat Scart aansluiting via 3 stekkers. Is eruit gehaald. Geluid loopt via Digitale Coax naar mijn Logitech Z-5500 speakers.

Wat een verschil ervaar ik in beeldkwaliteit tussen het model 2015 naar 2024 ook in helderheid. Het is enorm wennen aan deze nieuwe formaat het is echt groot. Ik ben nu mijn tweede film van de dag aan het kijken op Netflix Premium 4K.

Reflecties vallen mee en bijna niet zichtbaar

Blijft dat software update scherm ook staan als die aan het updaten is?

Of gaat naar 1 - 1,5min je beeldscherm ineens op screensaver mode of ben je ineens dat update schermpje kwijt zodat je via config weer helemaal terug moet?

Inmiddels is deze set 15 jaar oud hier en ik ze verspreid laten ophangen aan de plafond. Ze hebben 2 keer 20m kabels gebruikt om alles aan te sluiten. De kabels lopen via de goot onder de laminaat door naar de subwoofer.

Ik wilde de Logitech Z-906 de vervanger op de Z-5500. Ik zit ook met een andere probleem en dat de kabels onder het laminaat door loopt

Wat raden jullie mij aan?

Foto: een van de speakers en helemaal links en Centraal en helemaal rechts achter mij rechts en links 2 speakers
Bekijk bijlage 948

Bekijk bijlage 949

Dit is niks persoonlijks, maar persoonlijk vind ik die losse kabels, kabelgoten over de muur naar de speakers echt verschrikkelijk. Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen 5.1 ofzo neem.. Mijn TV staat nog op een Meubel, en de apparatuur erin, en kabels (niet zichtbaar) erachter gegooid.
Als ik al 5.1 zou nemen, dan zou dat draadloos moeten, geen kabel of kabelgoot. Je blijft altijd met voeding zitten... Ik zou nog eerder sleufjes in de muren frezen/slijpen, en kabel erin drukken. Maar dat is wel een hoop werk.

Ik heb zelf ook 5.1 gehad, heel mooi en zou het best willen, maar de afwerking ontmoedigt me.

Dat kan zeker en als hij er tevreden mee is dan kan hij hem blijven gebruiken.
Maar die Z5500 was 15 jaar geleden al niet meer dan een redelijke middenmooter met een slechte subwoofer.
Ik ben van mening dat zijn homecinema beleving met een goede actuele mid-end audio set vele malen beter zal zijn.
Ook de audio sets zijn verbeterd.
15 jaar geleden was je ook tevreden de toenmalige 32 inch 1080p led TV, nu kan je je dat niet meer voorstellen.
En ik ken VdB als iemand die graag mooie en goede hardware heeft, kan me dan voorstellen dat dat ook voor zijn audio geld.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh