Radxa X4: ontwikkelingsbord met Intel N100-CPU concurreert met Raspberry Pi 5

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Radxa 4 is een nieuw ontwikkelingsbordje die de concurrentie moet aangaan met de Raspberry Pi 5. Hij deelt het formaat, maar is voorzien van de krachtigere Intel N100-processor. Qua prijsstelling ligt hij gelijk aan de Pi 5, met 68,52 euro t/m 90,38 euro, voor respectievelijk de variant met 4GB of 8GB ram. Later komt er een variant met 12 GB ram op de markt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Interessant apparaat. De eerste indruk is goed. Ik wii eigenlijk nog een Pi 5, maar dit lijkt mij wel de betere keuze voor hetzelfde geld. En het werkt ook met Debian...

Mooi bordje om mijn Domoticz 27/7 op te laten draaien.
Cool, ik vermoed dat je op Proteus zit, met een dag van bijna 27 uur? 8-)
Domoticz draait ook prima op een RPI 3B, dat is een heel stuk goedkoper. Zelf heb ik Domoticz draaien in een Docker container op Ubuntu (welke weer als een Hyper-V machine draait). Dat werkt ook uitstekend.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh