Review EufyCam S3 Pro 2-camkit. Ongekend nachtzicht, zonder abonnement en elektriciteit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Met de EufyCam S3 Pro 2 levert Eufy een starterkit om te beginnen met camerabewaking in en om het huis. De set bestaat uit twee camera’s en een basisstation. Bijzonder aan de set zijn het fantastische nachtzicht en de camera’s die geen netwerk- of elektriciteitsaansluiting nodig hebben. Zo mooi en compleet als enkele andere reviews het willen doen geloven, is de S3 Pro 2-camkit echter ook weer niet. Behalve enkele sterke kent het product namelijk ook zwakke punten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog wel een grappige die ik gisteren ontdekte. Met het mooie weer hing voor het eerst het wasgoed buiten. De EufyCam AI herkent kleding die aan de waslijn hangt te wapperen consequent als personen. Scoorde binnen een uurtje of twee, 99+ meldingen van het systeem op mijn smartphone. :-)

Nog wel een grappige die ik gisteren ontdekte. Met het mooie weer hing voor het eerst het wasgoed buiten. De EufyCam AI herkent kleding die aan de waslijn hangt te wapperen consequent als personen. Scoorde binnen een uurtje of twee, 99+ meldingen van het systeem op mijn smartphone. :-)
Dus een hele voorraad koffie klaar gezet voor je hoeslaken. :d

Het niet live beelden kunnen bekijken via de app is echt wel een serieus nadeel.
Wat betreft de wifi, wellicht een defecte unit?

Laatst bewerkt:
Nee, heb de klacht ook elders gelezen. Dus die is wel terecht. Eufy zou een onderzoekje moeten doen naar de oorzaak en hoe die op te lossen. Is met dingen die meestal werken ook lastigst maar het is hier meermaals voorgekomen, dus dat moet bij testen bij hen ook naar voren komen.

Review trouwens nog aangepast. Had foutief vermeld dat het twee USB-C-poorten waren op de Homebase, zoals op de foto te zien, het zijn USB-A's.

Nee, heb de klacht ook elders gelezen. Dus die is wel terecht. Eufy zou een onderzoekje moeten doen naar de oorzaak en hoe die op te lossen. Is met dingen die meestal werken ook lastigst maar het is hier meermaals voorgekomen, dus dat moet bij testen bij hen ook naar voren komen.

Review trouwens nog aangepast. Had foutief vermeld dat het twee USB-C-poorten waren op de Homebase, zoals op de foto te zien, het zijn USB-A's.
Ik moet zeggen dat ik zeer geïnteresseerd was in de oplossing (we gaan thuis een aantal camera's hangen buiten en ben aan het kijken wat handig is) maar instabiele wifi ven geen live view, daar zit ik niet op te wachten. Jammer, want wel veel potentieel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh