Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Review: Xiaomi Redmi Watch 4. Goede keuze voor een betaalbare smartwatch
Dit soort horloge zal toch vaak ingezet worden als (goedkopere) fitness tracker. Zou mooi zijn moest de accuraatheid van hartslagmeter en gps getest worden. Want dit is toch een aanzienlijke doelgroep voor smartwatches.
Zeker, wat ik persoonlijk belangrijk vind is gps accuraatheid en hartslag. Zelf test ik nieuwe smartwatches tijdens het lopen waar mijn Garmin Forerunner als referentie dient, zo vergelijk ik meestal. Hartslag vergelijk ik met een Huawei of Apple Watch omdat deze zowat de meest accurate smartwatches zijn.
Ik ben zelf een zwemmer en fietser. Dat eerste vind ik altijd een beetje spannend om uit te proberen met een slim horloge dat vaak weer netjes doormoet naar een andere reviewer.
Ik ben zelf een zwemmer en fietser. Dat eerste vind ik altijd een beetje spannend om uit te proberen met een slim horloge dat vaak weer netjes doormoet naar een andere reviewer.
Ja, klopt wel. fietsen en hartslag is vaak een moeilijke combinatie (meting is minder accuraat dan lopen), GPS lukt wel. Misschien is het wel handig om kort de meegeleverde (health) app van een smartwatch te bespreken? Omdat dit toch wel een belangrijk deel van de ervaring is?