Reviewverzoekjes

Frank Everaardt

Administrator
Lid geworden
mrt 6, 2024
Komende week komt de vijftigste review op TechnologyInsider online. We testen veel producten. Dat doen we natuurlijk voor jullie. Weet je een product waarvan je graag een review zou willen zien: geef hem dan hier op. We kunnen niets beloven. We zijn immers afhankelijk van onder andere fabrikanten en leveranciers en ook de tijd is niet oneindig. Maar we gaan wel ons best doen om het product te pakken te krijgen.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is het mogelijk om eens een review te doen van budget smartphones in de prijs klasse van 100 tot 300 euro?

Snap dat de meeste mensen voor een veel duurdere gaan meestal.
Ik heb nou nog een oude Honor 5C.. En als ik deze zou willen upgraden welke mogelijkheden ik dan heb.
De review is dan meer van wat ik kan verwachten voor het geld wat ik er voor betaal. (hoef zelf geen dure te hebben)
Zou wel leuk zijn als HMD (nokia ook hierin mee genomen kan worden) En misschien wat minder bekendere merken of zo?
Zou dan ook willen weten welke dan de moeite waard zijn.

Honor is nog niet officieel op onze markt en dus niet bereid om samples te leveren. Ik verwacht binnenkort wel het eea van HMD / Nokia te testen, al vind je deze producten aan de onderkant van de markt. Ik ben in principe bereid grote en kleine merken te testen. Wel moet het merk meewerken aan de review.

In het door jou genoemde segment is mijn aanrader de Samsung Galaxy A35.

Honor is nog niet officieel op onze markt en dus niet bereid om samples te leveren. Ik verwacht binnenkort wel het eea van HMD / Nokia te testen, al vind je deze producten aan de onderkant van de markt. Ik ben in principe bereid grote en kleine merken te testen. Wel moet het merk meewerken aan de review.

In het door jou genoemde segment is mijn aanrader de Samsung Galaxy A35.

Wil alleen geen samsung telefoon.

Misschien eens een review van een aantal smartphone gamingcontrollers? Modellen waar je de Smartphone in klikt, en waar ze voor de controller gemonteerd kunnen worden. Ik heb nog zo'n Action prul, maar dat blijft wel touchbediening...

Misschien eens een review van een aantal smartphone gamingcontrollers? Modellen waar je de Smartphone in klikt, en waar ze voor de controller gemonteerd kunnen worden. Ik heb nog zo'n Action prul, maar dat blijft wel touchbediening...
Ik kan de nieuwe van Scuf krijgen om te testen, maar vind het nogal een nadeel dat het iPhone-only is.

Ik kan de nieuwe van Scuf krijgen om te testen, maar vind het nogal een nadeel dat het iPhone-only is.
Voor mij persoonlijk niet interessant. Maar misschien voor anderen wel?

Is er misschien iets mogelijk met een vergelijking van PC fans met reverse blades. Ik snap dat de normale versie daarvan het zelfde presteren. Dus je slaat eigenlijk ermee 2 vliegen in 1 klap.
Maar het gaat erom dat steeds meer behuizingen fans op de bodem gemonteerd krijgen en aan de zijkant bij de moederbord plaat ernaast.
Nou heb je allemaal diverse merken zoals Lianli, phanteks ect. Hier zitten namelijk wel haken en ogen aan..
Lianli heeft draad loze fans en met LCD.. Nou lees ik ergens dat die fans niet zo geweldig zijn.. Maar elders worden zo overal gebruikt in een build.

Nou zou ik vooral de prestaties van deze fans willen laten beoordelen.. Hoeveel CFM ect brengt zo`n fan op.. Hoeveel geluid maken ze bij een bepaald toerental...

En daarnaast een gedeelte van fans die eventueel ook als reverse fans gebruikt kunnen worden. (snap dat de beschikbaarheid niet zo heel groot is (niet alle fabrikanten hebben ze in eigen assortiment zitten)

Deze test / review is meer voor hoeveel waar krijg ik voor mijn geld bij welke prestatie bij welke fabrikant.

En zou ook leuk zijn of ze beoordeeld kunnen worden of deze radiator geschikt zijn of niet.

Ik zou meer ventilator testen zeker wel waarderen.. Is toch wel een punt dat je meeneemt bij een nieuwe build.

Is er misschien iets mogelijk met een vergelijking van PC fans met reverse blades. Ik snap dat de normale versie daarvan het zelfde presteren. Dus je slaat eigenlijk ermee 2 vliegen in 1 klap.
Maar het gaat erom dat steeds meer behuizingen fans op de bodem gemonteerd krijgen en aan de zijkant bij de moederbord plaat ernaast.
Nou heb je allemaal diverse merken zoals Lianli, phanteks ect. Hier zitten namelijk wel haken en ogen aan..
Lianli heeft draad loze fans en met LCD.. Nou lees ik ergens dat die fans niet zo geweldig zijn.. Maar elders worden zo overal gebruikt in een build.

Nou zou ik vooral de prestaties van deze fans willen laten beoordelen.. Hoeveel CFM ect brengt zo`n fan op.. Hoeveel geluid maken ze bij een bepaald toerental...

En daarnaast een gedeelte van fans die eventueel ook als reverse fans gebruikt kunnen worden. (snap dat de beschikbaarheid niet zo heel groot is (niet alle fabrikanten hebben ze in eigen assortiment zitten)

Deze test / review is meer voor hoeveel waar krijg ik voor mijn geld bij welke prestatie bij welke fabrikant.

En zou ook leuk zijn of ze beoordeeld kunnen worden of deze radiator geschikt zijn of niet.
Dank voor je suggestie! Ik zal het meenemen in de ideeënbus. Op dit moment zit ik nog een beetje 'vol' met wat projectjes en de vele beurzen op het moment.

Top..

Zijn er nog eventueel grote NL distrubiteurs die misschien iets weten wanneer deze behuizing ook in NL komt?
Is het misschien te proberen bij Alternate of Azerty?
Anders stuur ik die ook even een mail.

Die behuizing staat wel als NEW op de US site van MSI.. Ik verwacht dat de release misschien niet zo lang duurt.
Maar zou er van staan te kijken als het pas in de zomer word.

Die partijen halen eigenlijk geen producten buiten MSI om naar Europa.

ok dus alleen msi zelf kan het antwoord geven.
Ik vind ze voor consumenten ook lastig te bereiken.
Weet wel dat ze een forum hebben, maar dat is meer internationaal. En ik als NLer heeft daar weinig aan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh