Roku test het tonen van reclamespots voordat thuisscherm opstart

Lid geworden
mrt 6, 2017
Roku test momenteel de weergave van reclames voordat gebruikers het startscherm krijgen te zien. Het Amerikaanse bedrijf bevestigde het experiment aan Ars Technica na bezitters van Roku-tv's en -streamers over de ads hebben geklaagd op Reddit en Roku's communityforum. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Lijkt me een prima reden om op termijn een OLED monitor zonder intelligentie als TV te gaan gebruiken met daaronder een PC.
Dan heb je zelf weer (iets meer) controle (uche MS is ook lekker bezig).

Laatst bewerkt:
Toe maar....al weer een toevoeging aan de inmiddels lange lijst van hard- & software die er bij mij niet meer inkomt.
Het lijkt wel of mensen naar torrents en usenet jagen tegenwoordig een bedrijfsdoel is geworden in de computer en entertainment industrie.
Ik zit tot over m'n oren in het Apple ecosysteem omdat het één van de weinige bedrijven is waar ze klanten nog een beetje respecteren, dat ik voor elke scheet de hoofdprijs betaal neem ik graag op de deal toe.
Vanwege dit soort fratsen is het wel zo dat ik er te alle tijden een goed werkende Linux bak & Pi-hole bij wil hebben staan.

Dit soort producten blijf ik zeer ver vandaan. Elke seconde dat ik reclame (moet) kijk(en), is een seconde van mijn leven weggegooid.
Dat is ook de reden waarom ik al jaren geen tv meer kijk.

Tja blijkt gemeengoed teworden tegenwoordig.
Gelukkig zijn er alternatieven qua hardware en software.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh